Adio Orange, bine te-am găsit Vodafone.


Primul lucru ce l-am făcut în 2014 a fost să renunţ definitiv la Orange în favoarea Vodafone.

Am tone de motive (în special cel care a umplut paharul – citeşte aici) dar lucrul care m-a convis să fac pasul ăsta după 14 ani de Orange/Dialog a fost, evident, oferta cea mai bună. Deşi client Orange de când mă ştiu, operatorii portocalei nu au cedat şi nu au vrut să-mi ofere un abonament adaptat nevoilor mele. Şi nu-mi pare rău pentru că acum am două abonamente cu SMS-uri şi minute nelimitate, pe fix şi mobil, în orice reţea, la doar 15 euro/abonament. În familie… că aşa ne stă bine.

Sper să-mi fie de bine!

Oare trebuie să specific şi eu (aşa cum văd că se scrie de obicei pe alte bloguri) că ăsta nu este un articol plătit, că e scris din proprie iniţiativă şi că puteţi comenta şi da like la articolul ăsta fără să vă fie teamă că-mi iau bani de la Vodafone? Nah, nu cred că trebuie să scriu asta…


33 de comentarii la „Adio Orange, bine te-am găsit Vodafone.”

  1. am sesizat ca operatorii de telefonie „dau tot mai putini bani” pe cei cu vechime in retea daca nu le aduc profit serios. Abonament de 6 euro (delfin daca am inteles eu bine)… deci cu tine sau fara tine cam tot aia e.

    de multe ori in retentie ei incearca sa te tina in retea, dar nu trag cu dintii. asta si pentru suntem obisnuiti sa cerem absurditati doar pentru ca suntem vechi in retea (paranteza a fost facuta fara o mare legatura cu „picatura care a umplut paharul – acolo e clar greseala de operator, dar tu trebuia sa nu musti, era evident ca se prelungeste contractul)

  2. Noi suntem dintotdeauna la Vodafone … motiv pentru care am facut greseala sa facem si abonamentul pe firma tot la ei, atat pentru telefonie fixa si mobila cat si pentru internet. Cred ca s-au razbunat pe noi pentru toti anii in care am platit, pentru ca in 2013 (o fi fost cu ghinion) am avut 2013 probleme cu ei, incepand de la telefoane "de fitze" care stau mai mult in service, fara sa intelegem de ce si sa primim altele in schimb ( ca, doar suntem patroni si ne permitem sa avem telefoane de rezerva, doua saptamani pe luna) pana la modem-uri de internet care nu functioneaza si … stau si ele cu saptamanile in service … Parerea mea este ca toti sunt la fel, in afara de publicitate, nu sunt in stare sa faca nimic. Cel mai tare ma dezamageste atitudinea cu care isi trateaza clientii si faptul ca, pentru a primi un raspuns pertinent … trebuie sa dai 1000 de telefoane … iar din modul in care esti tratat trebuie sa intelegi ca ti se face un mare favor … Eu sunt foarte dezamagita dar, ma impac cu gandul ca toti sunt la fel si ca, vreau, nu vreau … voi continua sa ma umplu de draci, indiferent de operatorul cu care lucrez … ( desi, din rautate, ne-am luat cartele si la ceilalti operatori … ) …

  3. La expirarea contractului puteti cere oferte personalizate si de la concurenta … eu am gasit o oferta mai buna la momentul respectiv doar la Vodafone si pot spune ca sunt multumit … Nu e reclama … fiind client Vodafone Romania pana-n 2009 cand am portat nr. la Cosmote … 😉 Good luck 😉

  4. Nici aici nu e totul roz… sau roșu! Noi avem un tel fix la firma de la VDF, care tot „iese din zona definita”, chiar daca e montata cartela intr-o centrală telefonică. Așa ca de multe ori clienții care ne suna primesc un „clientul VDF nu se afla in aria înregistrată”. Asta se întâmpla aleatoriu. Daca sun la relații clienți, ei testează si îmi spun ca merge. Redirecționa condiționata (atunci cand iese din aria asta) nu se poate cica pe fix. Așa ca am facut un abonament Romtelecom si am sunat la relații clienți sa activez o redirecționare permanenta. Surpriza – mi-au spus ca ei activează redirectionarea, insa nu garantează ca merge întrucât se afla in alta rețea numarul celălalt. Si chiar nu prea merge redirectionarea. Am vrut sa portez numarul, nu merge pentru ca trebuie sa plătesc taxa de reziliere 🙂 chiar daca sunt dispus sa îmi aloce un alt număr acestui abonament si sa nu reziliez efectiv abonamentul… Asta pe langa altele…

  5. toti operatorii au aceleasi mizerii… fii linistit :)) eu cel mai multumit am fost intotdeauna de rds… dar ei nu prea au semnal in afara oraselor

  6. Daaaa …. si uai de cate ori am patiiiit …. orice trebuia, stateam la 50 km de coada, apoi mi se spunea: suna la 411 Serv. Rel Clienti, noua nu ne merge programu…. asta ca sa stau si pe linie la ”coada” pana raspundea cineva :)))) … Amuzant si trist, probabil un rau necesar 😛

    1. pana intr-o zi… 😀
      Mihai Negrea mda. Cel mai sogur e sa fii permanent abonat nou ca dupa aia nu mai esti asa important

  7. Eu mai stau in Orange pana se rezolva cu ANPC si ANSPDCP. Clauze ilegale, nu abuzive. Isi iau amenda, scot si apoi reintroduc dupa 2 luni. Si iar telefoane. Si iar plangere. Si iar…

  8. cred ca ai facut cea mai mare greseala…si eu eram foarte bucuros ca am sms-uri nelimitate in orice retea si am inceput sa trimit in fiecare saptamana sms-uri si surpriza la vreo 2 saptamani mi s-a restrictionat numarul de vodafone pentru ca am trimis prea multe sms-uri si vezi doamne am abuzat de acel serviciu chiar daca eu plateam un serviciu cu sms-uri nelimitate si de atunci a trecut o luna de zile si nu s-a rezolvat nimic iar ieri am primit instiintare de la ei ca numarul ramane in continuare restrictionat si pentru abuzurile mele cu sms-uri au posibilitatea sa imi solicite si despagubiri in valoare de 3500 euro pe cand la orange am tot opriune cu sms-uri nelimitate de mai bine de un an si trimit la greu si nu s-a intamplat nimic…deci e clar ca vodafone nu e asa cum crezi tu si ai sa te convingi mai incolo…

  9. Tudor Popa cica trebuia sa citesc termenii si conditiile de la ei de pe site care se pun in aplicare in momentul in care activ acea optiune cu sms-uri nelimitate ca nu am voie sa folosesc acea extraoptiune in alte scopuri decat cele personale dar eu daca am trimis sms-uri la dei din agenda mea nu sunt scopuri personale? :)) adica le trimiteam sms-uri sa ii anunt pe unde am evenimente si cand fara sa solicit vreo taxa s-au sa fac bani din asta dar ei considera ca asta este un abuz si ca eu faceam spam…nu vad cum faceam spam cand acele sms-uri erau trimise la numerele din agenda mea si la aceleasi numere tot timpul si primeam si raspuns de la majoritatea…dar asta e romania…cand si-au dat seama ca eu consum mai mult decat costa acea optiune cu sms-uri nelimitate in orice retea au cautat o metoda sa se scoata dar am reclamat deja la protectia consumatorului totul si astept sa vad ce se intampla iar daca vreau din nou acces la numar cica sa le platesc 3500 euro despaguburi pt ca am abuzat de acel numar si acea optiune :)) si o sa platesc cand o sa zboare porcii pt ca nu scrie asta nici in termeni si conditii si nici in alta partea ca am citit tot si am consultat si un avocat specializat in asa ceva.

  10. Deci la capitolul servicii si relatii cu clientii cea mai buna companie ever in Ro a fost defuncta Zapp. Orcum mai sunt mandrul posesor al unui 0788…, cand l-a preluat Cosmote-ul evident ca serviciile au fost tot mai proaste, ca sa ma determine sa ma mut pe Cosmote, ceea ce am facut, de acolo, pentru ca dupa doi ani nu au vrut sa ma tina (citeste: nu au vrut sa-mi dea ceva smartphone-uri mai meseriase, daca tot nu sunt client nou), m-am mutat la Orange, de care, culmea Tudor, sunt destul de multumit pana acum. Mai ales de 4g. Oricum la anul expira abonamentul si cum vreau din nou sa-mi schimb telefonul, probabil ajung si la Vodafone (la astia eram abonat Connex), asa sa inchid cercul.

    1. Huh, acum cunosc doi oameni care au avut Zapp. E doar un mit faptul ca aveau acoperire oriunde si oricum cu Zapp, avand ceva tehnologie militara? 🙂

  11. Si eu mai am mai putin de o luna si trec pe PrePay, abia astept!!! Tot de 14 ani am avut 2 abonamente si n-am avut absolut nici un beneficiu, absolut nimic, numai probleme… si acum fac tot felul de smecherii ca sa imi prelungeasca abo. De exemplu, au zis ca ultima factura trebuie platita in maxim 14 zile de la data emiterii… dar magarii nici macar un sms sau pe webcare nu mi-au emis factura, probabil sa uit eu de ea, sa nu platesc si sa imi mai prelungeasca abo cu o luna. Nici Vodafone nu sunt mai presus de Orange, sunt toti la fel, din pacate pt noi, clientii.

  12. Eu m-am portat in alta retea dupa 10 ani de abonment Orange. Am observat ca au lasat-o mai moale cu dorinta de a te pastra ca abonat mai ales daca esti vechi. Motivul: n-ai plecat in 10 ani, nici n-ai sa pleci. Dar iata ca am plecat si vor pleca rand pe rand si cei din familie. Iti fac ei o oferta de forma si incearca sa te pacaleasca ca la alba neagra…iti spune una dupa care te mai ameteste, te intoarce, o ia in alta directie, si in final asteapa sa spui DA. Pentru cunoscatori: gen faza cu stick-ul de internet la care se repeta continuu: e gratis, da da e gratis…nu platiti nimic in plus. Da,… stick-ul este gratis dar platesti vreo 8 sau 10 euro in plus pt net. Scopul: inducerea in eroare a consumaturului. Si inca ceva: trag de timp cu inchiderea abonamentelor si tot o lungesc (o strategie riscanta pentru ei). Eu nu le-am dat ocazia asta. Portati-va, dureaza 3-4 zile, va pastrati numarul si eventual ramaneti pe cartela.

  13. Orange,dupa 7 ani de abonament am vrut sa trec cartela pe prepay pentru ca plecam din tara…a fost o aventura. Dupa ce m-au mai amanat cu inchiderea contractului inca 3 luni desi el expirase de 5 ani. Dupa inchiderea intr-un final a abonamentului ,dupa ce mi-au luat taxa de trecere pe PREPAY 16 lei + 5 Euro credit pe cartela ma trezesc ca imi vine dupa 3 luni factura pe prepay de 28 lei pentru ca la trecere mi-au activat nu stiu ce obtiune. Si nu asa a venit cu somare de executare :)) O facatura jegoasa…..prepay inseamna prin definitie preplatit cum sa eliberezi factura? Mai ales la 3 luni dupa incheierea contractului. Au lasat sa treaca ceva timp stiind ca nimeni nu pastreaza hartii o vesnicie si au lovit. Cand am incercat sa le dovedesc platile ia de unde nu-s hartiile….nu le-am tinut. I-am intrebat de ce mi-au bagat obtiune fara sa stiu si o si factureaza ….poate ca nu aveam nevoie de ea trebuia sa fiu anuntat….mi-au spus ca fiind un client orange ei stiau ca no sa fie probleme de plata pentru acea optiune….adica sanki mi-au facut un bine pe datorie. Scapati de capusile astea cat mai repede. Merita sa piarda toti clientii….si ii vor pierde….vor ajunge precum ROMTELECOM

  14. Articolul are 1 an dar cred ca pot sa comentez putin.
    Ce afacere e aceea la 15 eur/abonament?
    Eu am nevoi de comunicare reduse imi trebuie abonament de buget redus si pentru asta nu sunt abonamente la nici un operator. Parca toti s-au inteles sa nu dea abonamente mai jos de 6 eur.

    Astfel am la vdf 2 abonamente cu 3,12eur tva inclus (40 nationale, 150 retea, 150sms retea) si 2 cartele la care le activez optiunea cu 1eur pe 30 zile (10min nat+100 retea, no sms).
    Smecherii s-au prins si au dezactivat optiunile ieftine. Dupa o cearta cu ei, mi le-au activat pentru inca 1 an.
    Pentru nevoi mai mari, mai am o cartela orange pe care incarc 5eur si activez optiune personalizata orangeyoung (nu termin minutele si traficul niciodata si se reporteaza totul daca reactivezi optiunea in ulrima zi de valabilitate).
    Sa vedem:
    2*3.12+6.2+2*1.24=14.92eur tva inclus costuri lunare pentru 5 numere.

  15. ADIO ORANGE ! Si eu m-am portat de la Orange la RCS – RDS, dupa 14 ani de Orange. Cere-ti in scris de la ei ca sunteti liberi de contract, daca vreti sa va portati, altfel o sa va puna pe ultima factura cel putin 6 luni, + alte costuri pentru telefounul mobil achizitionat (daca este cazul). De abia astept sa trec de la ei si cu celelalte abonamente. Dupa 14 ani mi-au facut o oferta dublu puncte Thank You. Jenant !!! Acum platesc 4 euro pe un abonament nelimitat minute nationale si internationale + 5 G internet de mare viteza.

  16. daca erai pe orice alta retea si te-ai fi portat in Orange, si ei ti-ar fi oferit exact aceleasi beneficii la acelasi pret! fac pariu ca, dupa ce-ti expira perioada contractuala, te vei "reporta" 😉 🙂 si tot asa, an de an

Dă-i un răspuns lui Tudor Popa Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.