Am renunţat la colaborarea cu agenţia More than Pub


Nu mă bag eu în scandaluri „de blogosferă”, după ce în urmă cu câţiva ani am fost şi eu atacat în mod gratuit de o „grupare mafiotă” din online (glumiţă! Explic mai jos…) doar aşa, că se poate. Ştiu că de multe ori sunt linşaţi oameni publici de către presă şi/sau bloggeri pentru că lumea e credulă şi nu se documentează iar bloggerii ştiu asta. Nu e cazul aici, nu complotez pe grupuri secrete de Facebook pe cine mai linşez azi virtual. Pur şi simplu cred că Ruxandra are dreptate iar agenţia More than Pub greşeşte enorm denigrând oameni simpli doar pentru a spăla faţa unui doctor „vizionar”.

Pentru cine nu scroll-uieşte în bula potrivită de pe Facebook, agenţia de PR şi comunicare More than Pub a anunţat ieri că îl susţine (pro bono) pe doctorul Burnei, medicul acela care făcea experimente pe copii (lăsând mulţi dintre ei infirmi pe viaţă) şi păstra în frigider, lângă salam, oase şi ţesuturi de copil. E dreptul oricui să îşi spele imaginea dar o agenţie de PR ar trebui să gândească puţin mai mult înainte de a lansa la apă o mizerabilă campanie de denigrare a copiilor schilodiţi de Burnei, campanie în care blogurile şi ONG-urile sunt deservite intereselor unor grupuri mafiote (de aici glumiţa de mai sus… dacă cumva nu v-aţi prins).

În fine, neexplicând suficient de mult cât rău a făcut Burnei (las Casa Jurnalistului să o facă mai bine AICI), astăzi, fiind într-o zi în care am spus câte ceva de bine mai multor agenţii, le-am trimis şi celor de la More than Pub scrisorica de mai jos. Asta pentru că mă tot asaltează oamenii să începem colaborarea cu câteva branduri aflate sub contract cu ei.

Nu mă laud şi nici nu mă bag în seamă, doar vreau să ştie şi alte agenţii cum stă treaba pe aici. Spălaţi faţa oamenilor prin campanii constructive, nu linşând mediatic duşmanul aşa cum vă taie pe voi capul.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.