Banner vs. articol publicitar


Care trebuie să fie limita dintre conţinut şi publicitate? Când sunt prea multe bannere cu reclame, când sunt prea multe articole scrise cu inserţii publicitare? Care e pragul (in)suportabilităţii?

Ce deranjează mai mult, bannerele mari de care uneori nu poţi nici măcar citi articolele sau articolele prea multe scrise cu însemnul (P)?

Ce ziceţi de imaginile de mai jos?


4 comentarii la „Banner vs. articol publicitar”

  1. Pe mine cel mai mult ma streseaza reclamele acelea care se extind pe 2/4, 3/4 sau 4/4 din ecran cand „tu” vroiai defapt sa citesti articolul…este extrem de enervant sa iti apara peste text reclama lor si ulterior, enervat si frustrat sa cauti afurisitul de buton X ca sa poti sa citesti in continuare ce citeai…tot timpul cand mi se intampla asta imi imaginez ca as sta in parc sau acasa citind o carte / un ziar si apare un necunoscut care imi pune peste text un pliant publicitar lucios fara sa intrebe nimic: l-as strange de gat pe loc 😀

  2. Cel mai nasol e cand apare vreo aplicatie Facebook, cum ar fi baietelul cu TUC. Daca dai click sa il inchizi, te trimite pe Facebook. Si pace buna, ca nu mai poti da din browser inapoi sa ajungi la ziar. Trebuie sa inchizi naibii Facebookul ala de groaza. Facebook sucks…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.