Mai ştiţi proiectul „Vacanţa Secretă”? După 3 ani, a devenit o afacere.


În 2012 am gândit pentru Eximtur un concept foarte atractiv de a vinde excursiile „last minute” şi ne-am lăsat duşi de val pentru a-l experimenta. „Vacanţa Secretă” i-am spus atunci şi la bază are trei realităţi foarte simple şi des întâlnite:

  • există oameni care nu au timp sau nu ştiu să îşi caute transport bun, hotel şi tot ce înseamnă organizarea unei vacanţe;
  • există agenţii de turism care au pachete last minute nevândute;
  • orice activitate ce implică adrenalina (şi necunoscutul în primă fază) ramâne mult timp întipărită în mintea unui om;

Combinându-le pe cele trei de mai sus, sunt uimit că agenţiile de turism (din Ro şi de afară) nu profită mai mult de lipsa de timp a oamenilor prin oferirea de vacanţe secrete, vacanţe fără destinaţie sau vacanţe blind… oricum vreţi voi să le spuneţi. Este o afacere win-win care, e adevărat, implică puţin mai multă muncă din partea agenţiei dar nimeni nu spune că munca asta extra nu trebuie plătită.

Despre conceptul gândit de mine în 2012 puteţi citi mai multe AICI şi rezultatul escapadei noastre la Roma oferite de Eximtur şi Fly.ro îl găsiţi AICI.

De ce amintesc de Vacanţa Secretă? Pentru că Cezar a anunţat astăzi că Paralela 45 a scos pe piaţă un concept nou de vacanţă – Blind Holiday. În mare, este exact ideea prezentată mai sus. Eu nu am nici o legătură cu implementarea conceptului de către Paralela 45 dar sunt sigur că dacă oamenii promovează inteligent pachetele Bind Holiday, vor avea succes. Este de urmărit!

blind holiday


Un comentariu la „Mai ştiţi proiectul „Vacanţa Secretă”? După 3 ani, a devenit o afacere.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.