De ce o să merg la Referendum.

Am urmărit pasiv campaniile celor două tabere pro şi contra acestui referendum declarat „pentru familie” şi am luat decizia să fiu şi eu prezent în weekend în secţiile de vot. Din câteva motive foarte simple: Referendumul anunţat „pentru familie” a dezbinat familii şi prietenii; Biserica a dus o campanie nelalocul ei, speriind bătrânii şi ameninţând … Citeste in continuare…

Am asistat la o predică de jumătate de oră în care preotul sfătuia oamenii să meargă la votul împotriva „lucrării Diavolului”

Cât este lucrarea Diavolului de mare și nu ne dăm seama! Au vrut ca niște copii inocenți să învețe la școli toate mizeriile pe care le fac ei – sex oral, anal, să învețe identitatea de gen. Homosexualii au tratament special, încalcă toate drepturile celorlalți și tot ei sunt victimele? Nu faceți nici un compromis, nu … Citeste in continuare…

The Big Picture Festivalul Medieval 2018

Ca în fiecare an, şi în 2018 am fost prezent cu cabina foto Take a Smile Photobooth la Festivalul Medieval „Cetăţi Transilvane„. Trecătorii s-au îmbrăcat în costume medievale şi au primit gratuit o poză tipărită, ca amintire de la Festival. Şi, tot ca în fiecare an, am aşteptat cu sufletul la gură fotografiile lui Ovidiu … Citeste in continuare…

Am donat toate veniturile mele dintr-o zi. Pentru Mihai.

Astăzi am donat toate veniturile mele dintr-o zi pentru un copil, pentru o familie minunată, pentru nişte prieteni şi fiul lor de doar şase luni. Mihai a fost diagnosticat cu Spinal Muscular Atrophy (SMA), o boală genetică rară, degenerativă, din cauza căreia Mihai nu se mai poate mişca. După doar 6 luni de viaţă, banii din cont … Citeste in continuare…

Am stat de vorbă cu mai mulți proprietari pentru a înțelege ce e în capul lor când își închiriază apartamentele cu două salarii minime pe economie.

Au sărit în aer prețurile chiriilor în Sibiu astfel că am încercat să stau de vorbă cu mai mulți proprietari pentru a înțelege ce e în capul lor când își închiriază apartamentele cu sume exorbitante. Totul a început după ce am văzut de închirat un apartament de două camere, semidecomandat, cu mobilă veche și fără … Citeste in continuare…

City Break la Bruxelles cu 78 de lei. De la Sibiu.

UPDATE: Ieraţi-mă toţi cei ce v-aţi luat bilete pentru că v-am dat eu pontul. Zborurile de la Sibiu s-au anulat 🙁 După povestea cu zborul Sibiu-Tel Aviv, am primit mai multe mesaje de la oameni sceptici cu privire la zborurile low cost, spunând că nu sunt chiar low cost. Eu, unul, am peste 35 de … Citeste in continuare…

Festivalul Sighişoara Medievală 2018

Având tema ”LEGENDE MEDIEVALE”, cea de-a XXV-a ediție își propune să aducă Festivalul Sighişoara Medievală la valoarea pe care o merită, și anume a celui mai vechi festival medieval din România care să se bucure de autenticitatea perioadei declarate prin spectacole, muzică și imagine, devenind astfel o poartă de călătorie în timp care să pună … Citeste in continuare…

Cum a fost la Family Day organizat de Star Transmission la Cugir?

Sâmbătă am fost pentru prima oară la Cugir, la evenimentul Family Day organizat de Star Transmission. Un Family Day la care participă tot oraşul. Într-un oraş de 22.000 de locuitori, evenimentul strânge în fiecare an peste 15.000 de oameni veniţi nu doar din zonă ci şi din Alba-Iulia, Hunedoara, Sibiu sau chiar Cluj-Napoca. După primii ani … Citeste in continuare…

Am vrut să mă angajez la Leroy Merlin. Ei nu m-au vrut.

Mergând înapoi în timp cu exact trei luni de zile, mă regăsesc printre rafturile de la Leroy Merlin în căutarea de lustre, galerii şi draperii. Într-una din vizitele astea necesare pentru o casă, m-am oprit să admir un colţ destul de interesant aflat la intrarea în magazinul de la Sibiu – cel de recrutări. Probabil … Citeste in continuare…

Top 10 restaurante din Sibiu

Zile și Nopți a lansat campania Top 10, prin care își propune să facă un clasament al locurilor de ieșit din casă în 18 orașe din România. Campania durează până pe 28 februarie, iar cei care votează pentru locurile lor preferate pot câștiga 10 vouchere iabilet.ro a câte 100 de lei fiecare, o bicicletă și… … Citeste in continuare…

Am vrut să fac un bine dar am făcut un rău… și nu regret asta

Sâmbătă am asistat la un mini-accident în urma căruia am vrut să fac un bine publicând o poză cu mașina „vinovată”  în grupul privat de Facebook „Tamponări și avarii în parcare Sibiu„. Ce a urmat mi-a demonstrat faptul că oamenii au devenit cu toții judecători, polițiști și cetățeni responsabili… sub un singur ambalaj. Totodată, mi … Citeste in continuare…