Care-au fost maşinile?


Revin la super-maşinile de pe circuitul din Paris, pentru că aşa o experienţă n-o trăieşti în fiecare zi. Tocmai de asta, mai jos aveţi şi caracteristicile maşinilor.

O chestie foarte faină a celor de la Pro’Pulsion a fost că te filmau în permanenţă atunci când erai la volan. La intrare primeai un badge cu un memory stick Pro’Pulsion. De fiecare dată când intrai în vreo maşină, copilotul tău introducea stickul într-un dispozitiv special şi începea automat înregistrarea. La sfârşit, puteai cumpăra, în schimbul a 50 de euro, filmuleţele cu tine. Care filmuleţe sunt realizate exact ca în jocurile pe calculator. Imaginea mare e cu filmarea pistei, in coltul din stânga te vezi tu iar în dreapta kilometrajul şi pista, arătându-ţi tot timpul unde te afli. Filmările le puteţi vedea la Pancu.

Să revenim, câteva date despre maşini:

Porsche Cayman S: model alb, 2006, 987 Sport Package, 3.4 litri, 295 CP la 7000 rpm, 0 la 100 km/h în 5.4 secunde, V/max: 275 km/h.

Aston Martin V8 Vantage: model 2008, V8 de 4.7 litri 426 CP la 7300 rpm, cutie de viteze secventiala, 0-100 in 4,9 secunde, V / max: 290 km/h.

Audi R8: model 2008, V8 de 4.2 litri 420 CP la 7800 rpm, cutie de viteze secventiala, 0 – 100 in 4.6 secunde, V / max: 301 km/h.

Nissan GTR: model 2009, motor V6, 3.8l twin-turbo 480 CP, cutie de viteze robotizata, 0 la 100 km/h in 3.5 sec, V / max: 314 km/h.

Lamborghini Gallardo: model 2008, V10 de 5.2 litri 560 CP la 8000 rpm, 0 la 100 km / h in 3.7 secunde, V / MAX 325 kmh.

Subaru Impreza N Turbo: motor 4 cilindri Turbo, 16 valve, 1994 cm3, greutate 1080 kg, transmisie manuala cu 5 viteze, frana de mana hidraulica, arcuri omologate, volan retractabil, echipare radio, pregatire sasiu (amortizoare).


Un comentariu la „Care-au fost maşinile?”

Dă-i un răspuns lui diana-ribana Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.