Ce le mai trebuie brandurilor/agentiilor in relatia cu bloggerii


Brandurile mari au o relatie speciala cu bloggerii (mari), ii invita la diverse evenimente si lansari de produse. Acum tot ce e nou pe piata este testat de catre bloggeri chiar dinainte de a ajunge la vanzare. Relatia asta este frumoasa, este una win-win si (in cazul meu cel putin) brandurile isi formeaza in felul asta niste sustinatori si (de ce nu) clienti fideli.

As vrea totusi ca relatia asta sa nu mai fie doar comerciala. Chiar daca ne place sa credem ca ea a trecut deja pragul asta (pentru ca orice campanie este pliata pe dorintele si hobbyurile fiecarui blogger in parte), as vrea ca agentiile sa convinga brandurile sa se implice si in afara campaniilor proprii.

Agentiile trimit din cand in cand bloggerilor produse sau cadouri pentru a le tine imaginea brandului proaspat in minte. Frumos gest din partea lor doar ca acum am fost operat, am stat mai bine de o saptamana in spital nestiind daca mor sau nu asa ca m-ar fi lovit la corason (asa cum zice un bun prieten) daca as fi avut un stick de net de la Romtelecom/Vodafone/Cosmote, un iaurt de la Danone, o sticla de Jack Daniel’s/Jameson pentru medic, ceva dulciuri pentru asistente sau pur si simplu ceva colorat. M-ar fi ajutat si i-ar fi ajutat.

Nu spun ca nu am trait fara „atentiile” astea dar m-ar fi castigat definitiv si irevocabil.

P.S. Multumesc Irina Ilie de la Romtelecom pentru telefon si griji 😉


4 comentarii la „Ce le mai trebuie brandurilor/agentiilor in relatia cu bloggerii”

  1. Nu cred eu ca stau companiile sa ne urmareasca noua postarile si viata. Mai e trender care trimte produse la testat, din pacate mai mult cosmetice. M-a bucura sa pot testa si alte chestii, nu numai cremute, care, ca sa fim seriosi, nu prea se deosebesc una de calalata decat prin design/pret. Cate posturi poti scrie despre o crema/sampon?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.