Cel mai fraier abonat


De puţine ori am trădat Orange-ul pentru alte reţele dar asta nu pentru că aş fi un ultra fan Orange ci pentru că în conservatorismul meu tâmpit mai cred ca fraierul în fidelizare şi respect pentru clienţi. Am telefon mobil de pe vremea când antenele erau de 10 cm. şi dădeai bipuri pentru a fi sunat înapoi. Şi uite-mă, în 2012, tot cu Orange-ul după mine, probabil cel mai fraier abonat (titlu pentru care duc o luptă foarte strânsă cu pletosu).

Astăzi însă, după aproape 15 ani de dat telefoane şi probabil mai mult de zece ani de abonat, sunt sunat pentru a mi se prezenta oferta de fidelizare. Acea ofertă de fidelizare pe care o aştept de pe vremea dinozaurilor. Prea repede m-am bucurat însă, primind în schimbul super-ofertei de fidelizare pe care o aşteptam, doar vreo 200 de minute în plus şi reducerea abonamentului cu 33 de eurocenţi. Treizecişitreideeurocenţi! Asta după ce mai ieri mi-a stat inima aflând de la un prieten (abonat de vreo 2 ani) că el a primit 2000 de minute în reţea, minute naţionale şi sute de SMS-uri pentru 20 de lei/lună, doar pentru că a ameninţat că nu-şi prelungeşte abonamentul. Da, douăzecideleipelună.

Am cerut şi eu (că tot sunt abonat de atâta timp şi că tot am plătit ultimul telefon cu 15% mai mult faţă de orice nou abonat şi că tot nu am putut să-mi măresc abonamentul pe motiv că el trebuie să fie mai mare ca media ultimelor 3 facturi -care, fie vorba între noi, era de vreo 22 euro- şi că tot nu am folosit niciodată până acum portabilitatea şi plătesc lunar 15 euro pentru 800 de minute în reţea, 150 naţionale, cel mai mic internet din lume, fără SMSuri) am cerut nişte amărâte de 100 de SMS-uri şi, eventual, internet ca pentru un blogger.

Îmi pare rău, nu se poate!


13 comentarii la „Cel mai fraier abonat”

  1. Eu mi-am portat numărul pe Vodafone. Pentru că prezentându-mă la magazinul Orange şi solicitând schimbarea abonamentului am fost refuzată. Mi s-a spus că voi fi contactată în câteva zile. Guess what? A trecut o săptămână. Plăteam şi 300 de lei/lună. Aşa că m-am dus la Vodafone. Culmea tupeului mi s-a părut că am fost sunată de un obraznic de la Orange care a început să-mi spună ce am pierdut! După ce mi-am portat numărul!Şi ce ofertă EXTRAORDINARĂ am pierdut! Partea bună este că… am avut ocazia să mă descarc 😀

  2. Nu neapărat.:D Stau mai prost cu nervii. Să ne îneţelegem…nici la Vodafone nu sunt mai „amabili”. Din păcate…am pierdut orice argument legat de vechimea în reţea. Aud în jurul meu pe unii cum au fost contactaţi şi ofertaţi. Eu fac excepţie :D. Singura mea temere este că mai am doar o portare posibilă 😀

  3. si inca o data ma bucur ca de 11 ani am telefon mobil, dar nu am avut niciodata abonament (nici nu iti zic ce pachet am pentru doar 5 euro, pana si pe mama in austria o sun gratis)

  4. La fel si la mine. Si nu am primit nici un raspuns ce e faza cu abonamentul si ultimele trei facturi. Una o avut tupeu sa imi spuna ca nu o lasa softul. :))) Si eu sunt abonat de aproape 12 ani, da nu conteaza pentru ei…. Normal ca nu te lasa sa iei un abonament cu mai multe minute, ce, sa le scada incasarile de la tine?

  5. Asta este politica lor. Atata timp cat pot trage de pe tine scot. Cand este pericolul sa te piarda ca si client iti fac ultra oferte ca sa te pastreze.

    Nu mai fi naiv si crede ca daca ai vechime o sa vina ei singuri sa te fidelizeze ca nu este asa, mi-a explicat foarte clar sistemul un prieten de la Orange

    Eu de exemplu am cartela, si pentru 7 euro pe luna am 2000 de minute 200 de sms-uri, 170 min INTERNATIONALE si 150 Mb internet pe luna

    Si oferte mai bune apar frecvent. Deci in locul tau primul lucru care l-as face ar fi sa renunt la abonament, ca nu se merita

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.