Pe lângă alte 1000 de avantaje avute la Raliul Sibiului datorită faptului că a fost inclus în IRC (Intercontinental Rally Challenge), cel mai important pentru cei ce privesc de la depărtare competiţia este că există filmări de genul ăsta: www.ircseries.com (click pe link). Sunt excelente atât pentru a vedea traseul şi dificultatea lui dar şi ca reclamă pentru România.
În rest, toţi piloţii au declarat încă de la început că Sibiu Rally nu înseamnă viteză ci inteligenţă, dificultatea traseului cerând ceva mai mult decât pedala de acceleraţie în podea. Ceea ce mie îmi convine de minune, astfel Sibiul devenind uşor-uşor recunoscut pentru greutatea competiţiilor (indiferent de sport), adică un brand destul de bun care te diferenţiază de alte j-de-mii de trasee din lume. Mult praf, multe pietre pe traseu, multe abandonuri, câştigător: Andreas Mikkelsen.
Mulţumesc Jack Daniel’s pentru invitaţia de a participa la Sibiu Rally şi ţineţi minte: conduceţi responsabil, nu beţi la volan!
De acord cu tine, dar organizatorii nu au rezolvat problema prafului de pe autospeciala de pe Cibin, participantii cu avut ceva probleme cu perdeaua de praf, eu zic ca trebuia sa se intervina cu o cisterna cu apa inainte de inceperea probelor, mai reduceau din intensitatea prafului, in rest, no comment mi-a placut.
@ decameron
Am auzit de la mai multi ca s-au plans de praful de acolo. Pentru piloti a fost o piedica in plus dar pentru spectatori nu cred ca a fost tocmai placut…