Cum profită hipermarketurile de pe urma sinistraţilor


Multe campanii şi camioane cu ajutoare pentru sinistraţi. Billa a pus şi ea în magazine un coş unde oamenii pot lăsa produse pentru a fi trimise sinistraţilor. La Real am văzut de mult practica asta de donaţie şi sunt sigur că şi alte magazine o folosesc. Coşurile pentru donaţii sunt întotdeauna pline de ulei, făină, zahăr şi tot felul de alte alimente pentru care îţi trebuie de obicei gaz şi apă (ceea ce sinistraţii nu prea au) dar în fine…

Care e de fapt problema mea şi de ce nu-mi place genul ăsta de donaţie? Păi, în loc ca magazinele astea să doneze ele alimente sinistraţilor, profită de pe urma lor. Cum?
Încurajând cumpărarea de produse din propriile magazine. Omul normal va cumpăra mai mult decât de obicei pentru că va plăti şi produsele destinate sinistraţilor, magazinele vând mai mult deci câştigă mai mult.

Sfatul meu pentru magazinele de genul ăsta e să dea fără adaos comercial produsele ce urmează să ajungă în zonele defavorizate, astfel ele nu pierd nimic şi la sinistraţi vor ajunge cu mult mai multe produse, oamenii obişnuiţi cumpărând mai multe pentru că sunt mai ieftine.
Atunci nu aş mai considera nejuste practicile astea.


Un comentariu la „Cum profită hipermarketurile de pe urma sinistraţilor”

  1. da, in presa si peste tot se va spune ca Billa si Real au facut donatiile. astfel, au dublu castig, ca romanul, in semn de rasplata, va fi client fidel

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.