De ce suntem datori sa depunem reclamatii?


Articolul asta e scris pentru a ma simti eu mai bine. Probabil ca multi ma vor injura sau imi vor spune (asa cum ma tot cearta si nevasta) ca distrug vietile oamenilor fara sa-mi fi facut mare lucru. Aveti tot dreptul s-o faceti, nici eu nu ma simt prea bine dupa ce-o fac dar ma simt dator in cele mai multe cazuri sa depun reclamatii chiar si dupa incidente minore (ar zice unii).

De ce suntem datori sa depunem reclamatii?

Din punctul de vedere al patronului. Eu, daca as avea un magazin, as vrea sa stiu de ce-mi scade numarul clientilor inainte sa ma trezesc in buda, falimentar. Daca am un vanzator de toata jena care vorbeste urat cu clientii si care are mai mult chef sa trimita SMS-uri iubitei in loc sa-i intrebe de sanatate pe cei ce trec pragul magazinului, eh, daca as avea asa un angajat as vrea sa stiu sa-l dau afara inainte sa se faca prea comod la jobul ce i l-am oferit.

Din punctul de vedere al clientului. Prefer sa gasesc zilnic un vanzator zambitor care sa-mi ofere nu doar niste produse de pe raft ci sa-mi si insenineze ziua. Nu vreau un mofturos puturos dupa care astept jumatate de ora sa-si termine rebusul inainte sa ma serveasca.

De asta discut eu cu patronii in cele mai multe cazuri atunci cand ceva nu-mi convine. Actionez, nu astept sa-si ia altul blestemele pentru ca a incercat sa schimbe ceva in bine.
Si nici nu-mi spun Las’ ca merge si asa.

Pana la urma… care ar trebui sa fie limita suportabilitatii si inghititului in sec?


4 comentarii la „De ce suntem datori sa depunem reclamatii?”

  1. Cei mai in varsta s-au obisnuit (fara vina lor)sa fie ei amabili cu vanzatorii pentru ca inainte de`89 eram la cheremul lor.Puteau sa nu te serveasca deloc pentru ca marfa o aveau sub tejghea.Cei tineri nu pot intelege.
    Majoritatea celor tineri sunt grabiti, nu le pasa, sunt comozi sau isi fac cumparaturile doar din supermarket unde n-au tangenta cu vanzatorii.
    Ni s-a inoculat ani de zile ca romanii sunt ciobani iar cei din vest sunt civilizati.Cei care au cunostinte in vest stiu ca nu e vorba (doar) de civilizatie ci, mai ales,de frica de amenzi,de frica pierderii locului de munca,etc.
    Majoritatea oamenilor doresc servicii bune. Critica si se plang atunci cand nu le convine ceva dar nu vanzatorului sau patronului (sau institutiei statului)ci prietenilor, in particular.A doua zi asteapta,totusi,sa se fi schimbat in bine serviciul dar fara implicarea lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.