Not O.K. for the U.K.

A devenit amuzantă campania Gândul.info “Why Don’t You Come Over?” cu ţintă directă spre The Guardian şi campania lor anti-UK „Don’t come to Britain” (da, campania anti-UK, asta face The Guardian şi cititorii lor pentru a convinge românii şi bulgarii că nu merită să meargă acolo). Campania Gândul e simplă, practic au duplicat-o pe cea a englezilor … Citeste in continuare…

Exclusiv: Putem respira usurati, iata logoul oficial Sibiu SMART 2013.

Exclusiv: Putem respira usurati, iata logoul oficial Sibiu SMART 2013.

[Update] Am publicat si varianta alb-negru logo Sibiu SMART. Atunci când am văzut, în urmă cu vreo 3 săptămâni, logoul oficial Sibiu SMART am respirat uşurat. M-am liniştit că nu am văzut o monstruozitate precum cel al Universităţii (cine nu a prins discuţiile despre monstruozitate, neapărat să citească articolul ăsta). Logoul oficial Sibiu SMART este acesta: … Citeste in continuare…

La luptă! Înainte, marş!

Înalt Comandamentul 2.0 de Colectare Selectivă termină astăzi campania de recrutare soldaţi 2.0. Potrivit datelor primite de la informatori, e pe cale de a izbucni un război de lungă durată. Până când nu vor fi eliminate toate elementele negative, soldaţii nu vor înceta din tastat pe frontul blogosferei. Astfel, au fost trasate deja primele sarcini … Citeste in continuare…

Great things

Great things about being a Creative Director: 1. We have the best jobs in the world. We are paid to think fun crazy thoughts. 2. If we fuckup, we blame the production site. 3. If no production site was involved, blame the account manager. 3. Creativity doesn’t bump into you whenever you want it to. … Citeste in continuare…