Din nou Raiffeisen Bank


Stimate domnule,

Va multumim pentru e-mail si va asiguram ca Raiffeisen Bank nu a trimis si nu va trimite mesaje prin care solicita elemente confidentiale ale clientilor sai.

De asemenea va transmitem mesajul oficial al bancii:

Daca suspectati ca un site nu este ceea ce sustine a fi, parasiti imediat site-ul. Site-ul original este securizat (linkul este de tip https iar pe pagina este afisat in permanenta un lacatel).

Raiffeisen Online nu va solicita niciodata clientilor sa divulge elementele confidentiale de identificare (Cod utilizator, parola, PIN)!

Daca primiti un astfel de mesaj, cu siguranta este frauda! Sa NU dati curs nici unei solicitari de divulgare a acestor elemente confidentiale de identificare
Angajatii Raiffeisen Bank nu vor solicita niciodata divulgarea parolei si a codului de utilizator. Intr-un asemenea caz va rugam sa contactati de indata serviciul suport clienti Raiffeisen Online (numere de telefon 021 / 306.55.55 sau 021 / 306.55.56 ).
Raiffeisen Bank nu va trimite niciodata e-mail-uri sau sms-uri clientilor prin care va solicita sa accesati adrese URL sau link-uri pentru a va conecta la Raiffeisen Online.
Odata cu folosirea pe scara larga a Internetului, se raspandeste si metoda cunoscuta sub numele de “phishing” de a trimite mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara.

Deoarece ne confruntam din ce in ce mai des cu astfel de mesaje electronice formulate ca si cand ar veni din partea bancii, cu un design similar, Raiffeisen Bank are pregatit un set de masuri rapide pentru blocarea acestor tentative de frauda.

Este un bun prilej sa reamintim clientilor nostri cateva aspecte de baza privind utilizarea responsabila a instrumentelor de acces la conturile lor:

– Raiffeisen Bank nu solicita in nicio situatie informatii confidentiale prin e-mail (parola, numar de card sau cod PIN);
– Parola, codul PIN nu se divulga sub nici un motiv; nu se raspunde niciunei solicitari de a divulga parola sau codul PIN; acestea sunt destinate utilizatorilor pentru accesul la canale specializate de acces: ATM, POS, Raiffeisen Online.

Luminita Mihaes,
Customer Service
Raiffeisen Bank S.A.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.