Frica de review-uri negative

Postat in: 29/08/2014

Oamenii din industria hoteliera au inceput sa realizeze cat de important e ca de fiecare data sa aiba servicii perfecte. Un client nemultumit iti poate dauna foarte mult avand in vedere ca majoritatea rezervarilor se fac online si, deci, oamenii pot verifica dinainte parerile fostilor clienti.

La Venetia am optat pentru un apartament in oras tinand cont ca niciodata pana acum nu ne-am permis sa ne cazam aproape de Piata San Marco. Pretul pe noapte a fost acceptabil asa ca am renuntat la unele facilitati cum ar fi internetul, televizorul in camera sau baia proprie. Cazarea a fost ok tinand cont de pret… probabil chiar review-urile negative de pe site-uri gen Booking.com i-au obligat pe proprietari sa scada pretul asa drastic. Atat de drastic incat proprietara aproape ca ne ruga in genunchi sa nu scriem si noi un review negativ atunci cand a intampinat o problema la plata cu cardul.

tripadvisor

In Porec am optat, de asemenea, pentru un apartament. Locatie buna, zona linistita, aproape de magazine si plaja… cu toate astea, probabil nu va primi o nota foarte buna din partea mea. Daca la Venetia stiam ca nu o sa avem net, aici am cautat special un loc de unde sa pot scrie pe blog. Din pacate, netul a fost groaznic. Reteaua pica tot la 2 minute.. atunci cand reuseam sa ma conectez. Un lucru foarte enervant atunci cand depinzi de o facilitate promisa in momentul rezervarii.

Problema mea este ca nu stiu exact cum se noteaza serviciile in reiew-urile de pe net asa ca las mai jos „grila” mea de notare… poate imi spuneti voi daca este ok sau nu. Deci:

  • >8: servicii foarte bune;
  • 8: servicii bune;
  • 6-7: servicii acceptabile spre dezamagitoare;
  • 4-5: servicii proaste si foarte proaste;
  • sper sa nu fie cazul vreodata sa dau note sub 4.

7 Responses to “Frica de review-uri negative”

  1. GG Răspunde

    Din cate imi amintesc, Booking trimite automat un chestionar, dupa check-out. Nici noi stim cum se dau notele, si-am vrea sa punem mana pe un chestionar! Pentru ca, daca nu ma insel, optiunea de raspunsuri e cu calificative, si nu stim carei note corespunde cutare calificativ.

    • Ce Merita

      Pe Booking da, spui doar bine, foarte bine sau rau…nici nu stiu ce note dat 🙂

  2. Mihai Surdu Răspunde

    Da, ai mare dreptate.
    Am patit-o si eu cu un hotel in vara asta. La rezervare online numai ca nu au venit sa ma intampine cu covorul rosu, de camera sa nu mai vorbesc .. a fost pana la urma apartament. Se poate deci … pacat ca totul este oarecum artificial.

    • Ce Merita

      Artificiarl, neartificial, atata timp cat consumatorul are de castigat,mie imi convine 😉

    • Mihai Surdu

      Nu cu asta am treaba. Ma deranjeaza faptul ca se aplica preferential si nu general …

Nu-ti fie frica! Comenteaza: