Pierdut pat supraetajat. Găsitorului ofer recompensă.

După cum ştim deja, internetul e un izvor nesecat de oameni puşi pe glume şi miştouri. Iar atunci când dai de un anunţ de genul celui de mai jos, chiar e sămânţă de mişto.

Un tip din Avrig a cumpărat un pat pentru copii dar sfoara cu care îl legase s-a rupt, aşa că l-a pierdut pe drum. Patul a ajuns în mijlocul drumului iar proprietarul a aflat de pierderea lui de pe Facebook. Şi de aici au început miştourile:

Doar că proprietarului patului nu i-a convenit aşa că s-a lăsat cu ameninţări, cu reclamaţii la poliţie şi jigniri aruncate în toate părţile. În viziunea lui, deşi el a pierdut ditamai patul în mijlocul drumului şi nu şi-a dat seama de lucrul ăsta, tot ceilalţi sunt idioţi şi proşti.

Pe lângă asta, omul e ceva lucrător la fabrica Louis Vuitton de pe lângă Sibiu şi, în concepţia lui, asta îi conferă un statut privilegiat ce îi dă dreptul să se considere mai presus faţă de toţi… deşi el a fost în stare să piardă un pat în mijlocul străzii.

Postarea originală e AICI şi încă se mai râde 😀

Am renunţat la colaborarea cu agenţia More than Pub

Nu mă bag eu în scandaluri „de blogosferă”, după ce în urmă cu câţiva ani am fost şi eu atacat în mod gratuit de o „grupare mafiotă” din online (glumiţă! Explic mai jos…) doar aşa, că se poate. Ştiu că de multe ori sunt linşaţi oameni publici de către presă şi/sau bloggeri pentru că lumea e credulă şi nu se documentează iar bloggerii ştiu asta. Nu e cazul aici, nu complotez pe grupuri secrete de Facebook pe cine mai linşez azi virtual. Pur şi simplu cred că Ruxandra are dreptate iar agenţia More than Pub greşeşte enorm denigrând oameni simpli doar pentru a spăla faţa unui doctor „vizionar”.

Pentru cine nu scroll-uieşte în bula potrivită de pe Facebook, agenţia de PR şi comunicare More than Pub a anunţat ieri că îl susţine (pro bono) pe doctorul Burnei, medicul acela care făcea experimente pe copii (lăsând mulţi dintre ei infirmi pe viaţă) şi păstra în frigider, lângă salam, oase şi ţesuturi de copil. E dreptul oricui să îşi spele imaginea dar o agenţie de PR ar trebui să gândească puţin mai mult înainte de a lansa la apă o mizerabilă campanie de denigrare a copiilor schilodiţi de Burnei, campanie în care blogurile şi ONG-urile sunt deservite intereselor unor grupuri mafiote (de aici glumiţa de mai sus… dacă cumva nu v-aţi prins).

În fine, neexplicând suficient de mult cât rău a făcut Burnei (las Casa Jurnalistului să o facă mai bine AICI), astăzi, fiind într-o zi în care am spus câte ceva de bine mai multor agenţii, le-am trimis şi celor de la More than Pub scrisorica de mai jos. Asta pentru că mă tot asaltează oamenii să începem colaborarea cu câteva branduri aflate sub contract cu ei.

Nu mă laud şi nici nu mă bag în seamă, doar vreau să ştie şi alte agenţii cum stă treaba pe aici. Spălaţi faţa oamenilor prin campanii constructive, nu linşând mediatic duşmanul aşa cum vă taie pe voi capul.

Ce-am făcut în weekend? (30 aprilie – 1 mai 2016)

Atelierul de creat povești cu Diana-Ribana: http://fashion.diana-ribana.ro/ateliere-creative-pentru-copii-sibiu
Târgul de Paști de la Sibiu: http://targuldepasti.ro
Licitația de ouă din Turnișor: http://cemerita.ro/concursul-si-licitatia-de-oua-din-turnisor-traditie-ce-nu-moare

Dacă de atelierul de creat povești de la Teatrul Gong și Târgul de Paști de la Sibiu am de spus doar lucruri de bine, din păcate licitația de ouă din cartierul Turnișor s-ar putea să moară în câțiva ani. Deși a fost și anul acesta lume (foarte, foarte puțini români însă), nu s-au licitat ouăle. Organizatorii au încercat să convingă oamenii prezenți să liciteze dar, până la urmă, au vândut chiar și 30 de ouă cu 10 lei pentru a nu merge cu ele înapoi acasă. O tradiție ce își dă ultima suflare. Din păcate.

Hristos a înviat!

O secundă pe zi (ianuarie-februarie 2016)

Nu-i așa că și vouă vi s-a întâmplat la sfârșit de an să vă uitați în urmă și să nu vă aduceți aminte prea bine prin ce ați trecut în ultimele 365 de zile? Anul 2015 a trecut pentru mine ca săgeata. Deși am făcut câteva lucruri importante care ar fi trebuit să-mi dea satisfacția unui an împlinit, mi s-au șters din memorie lucrurile simple făcute zi de zi, tocmai acele lucruri pentru care ar trebui să trăim.

Inspirat de Pandutzu, după o idee www.1secondeveryday.com, am zis să încerc și eu să filmez câte o secundă pe zi pentru a-mi aminti mai ușor anii ce trec. E drept, mi-a fost greu la început, ba am și uitat să filmez în câteva zile, dar m-a amuzat rezultatul din primele două luni ale anului 2016 așa că m-am decis să vă arăt și vouă… o secundă pe zi din viața mea.

Cum vi se pare? 🙂

2015 în câțiva pași

Conform traditiei: 20142013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008

Deși ne-am depărtat puțin în ultimul an, gândurile mele au fost în permanență ațintite spre tine, blogul meu drag 🙂 Cam așa ar putea suna introducerea scrisorii de sfârșit de an adresată vechiului meu prieten, blogul, și vouă, bunilor mei cititori.

Un an 2015 super-plin în care mi-am dat seama mai mult ca oricând că nu le pot face pe toate. Din lipsă de timp, trebuie să învăț să prioritizez activitățile ce întrunesc cel mai bine cele două cereri ale mele: să fie pe „placul meu” și să îmi aducă un câștig (material ori moral). Eh, din cauza asta blogul și-a găsit mai greu loc în agenda mea deși rămâne în topul lucrurilor ce trebuie păstrate cu prisosință.

Dar haideți să recapitulăm cum s-a văzut 2015 al meu, prin „ochiul blogului”:

Câteva statistici

  • Sunteți 30% din București, 11% Sibiu dar și din Cluj și Timișoara, Iași, Brașov…
  • 44% dintre voi ați citit articolele mele de pe mobil
  • 33,5% 25-34 ani; 27,5% 18-24 ani; 28% 35-54 ani
  • 54,15% sunteți bărbați

Cele mai citite articole în 2015… nescrise în 2015

Ce am scris:

Ianuarie 2015

Februarie 2015

Martie 2015

Aprilie 2015

Mai 2015

Iunie 2015

Iulie 2015

August 2015

Septembrie 2015

Octombrie 2015

Noiembrie 2015

Decembrie 2015

Tu ce ai făcut în 2015?

De azi, ne promovam cu brandul de tara alaturi.

Am mai reusit o exclusivitate in online-ul Romanesc. Tin sa subliniez lucrul asta pentru ca intotdeauna am mers pe principul „tac si fac” doar ca in felul asta lucrurile trec neobservate iar de data asta chiar trebuie sa se stie de faptul ca proiectul #mySibiu (www.mysibiu.eu) a primit dreptul de a folosi brandul de tara (vestita frunza) ca urmare a celor 5 ani in care am promovat in toata lumea orasul Sibiu (eu, Razvan, Cezar si toti ceilalti).

Pentru ca spuneam de exclusivitate, trebuie sa stiti ca #mySibiu este primul proiect din onlineul romanesc, organizat de catre bloggeri pentru bloggeri, care primeste in mod oficial posibilitatea de a pune brandul de tara alaturi de cel al proiectului pe materialele promotionale ce le vom produce de acum inainte.

Astfel facem inca un pas inainte, asta dupa ce in 2012 am adus in Romania pentru prima oara bloggeri straini iar din 2014 #mySibiu este dedicat exclusiv bloggerilor de travel din afara tarii.

De la inceputul proiectului am reusit sa aducem peste 80 de bloggeri la Sibiu care au scris mai mult de 300 de articole de promovare a orasului, scrise in 4 limbi. Articole care vor sta acolo, in lumea Internetului, pentru eternitate, in memoria celor ce isi doresc sa viziteze urmatorul cel mai atractiv oras turistic din Estul Europei, visul oricarui calator.

Welcome to #mySibiu!

Dragos Asaftei - Prin Sibiul Meu 2012 (7)

Eu mizez pe Instagram.

Aşa cum am mai spus, Instagramul este probabil cea mai curată reţea de socializare în momentul ăsta. Facebook-ul e plin de frustraţi, Twitter a murit… pe Instagram deocamdată văd doar lucruri faine şi poze optimiste.
Puteţi să îmi daţi şi mie follow pe Instagram… AICI

Tocmai de asta, recomandarea lui Victor Kapra de a implica Instagramul în lansări de produse şi campanii comerciale, este una binevenită. Asta în condiţiile în care Instagramerii ştiu care e limita de suportabilitate a urmăritorilor şi nu se vor transforma într-unii care trebuie să bifeze un anumit număr de poze publicate cu produsul X. Sper să înţeleagă în sfârşit şi companiile că trebuie urmărită calitatea, nu cantitatea. Că despre asta este vorba pe Instagram.

Eu, unul, am mizat pe Instagram odată cu lansarea site-ului www.mysibiu.eu şi, deocamdată, sunt extrem de mulţumit de fotografiile ce apar aici şi de noua viziune de a vedea unele locuri din Sibiu pe care eu le ştiu în felul meu. Makavelis şi Anne Marie au îndrăznit şi ei cu un eveniment dedicat exclusiv instagramerilor şi le-a ieşit foarte bine.

În 2012 am mizat pe vloggeri (vezi Doza de Haş) şi imediat după aia a explodat „piaţa” vlogurilor inclusiv la tv (exemplu). Acum mizez pe Instagram… sunt curios câţi urmează să facă acelaşi lucru.

Pozele de mai sus sunt realizate la Instameet-ul din weekend de la Sibiu.

Eşti blogger? Poţi veni la Sibiu cu #MySibiu.eu

Zilele trecute, Sibiu a primit distincţia de „Best destination of the year” la Gala HTL (Hotel Tourism Leisure Investment Conference). Ceea ce confirmă din nou faptul că Sibiu merită vizitat! Iar noi, acum, facilităm lucrul ăsta prin www.mySibiu.eu ce îl lansăm astăzi cu un concurs şi 5 excursii în judeţul Sibiu.

Ştiţi bine proiectele de genul #oraşulmeu ce le-a început Corina Georgescu cu mai bine de 5 ani în urmă. Şi la Sibiu, Brylu s-a încăpăţânat în 2010-2011 şi a reuşit să înceapă tradiţia de a aduce bloggeri să viziteze oraşul nostru cu scopul de a-l promova pe plan turistic. Iată că astăzi facem un pas mai departe cu ajutorul lui Cezar Dumitru, bloggerul de travel al anului, partenerul nostru în transformarea proiectului #prinSibiulmeu într-unul internaţional.

site MySibiu

Astăzi lansăm oficial site-ul www.MySibiu.eu cu ajutorul căruia lăsăm deschisă oricui posibilitatea de a vizita oraşul Sibiu aşa cum trebuie: cu cel mai bun ghid turistic, cu acces uşor la muzee şi obiective turistice, cu trasee tematice aşa cum îşi doreşte orice turist. Şi toate astea gratuit sau cu reduceri de până la 70% la cazare (mulţumim Ibis Hotels) şi masă (mulţumim Kill the Bill).

Şi ca să vedeţi că suntem hotărâţi, dăm drumul unui concurs-fulger unde oferim 5 excursii în judeţul Sibiu. Detalii aici: http://aios.ro/mysibiu

Deja am avut 3 bloggeri străini anul acesta la Sibiu. Au venit tocmai din SUA, Malta şi Londra să viziteze oraşul nostru în cadrul proiectului #MySibiu. Vreau să cred că odată cu lansarea site-ului, tot mai mulţi se vor înscrie şi vor veni la Sibiu. Atât bloggeri de travel străini cât şi români.

Welcome to Sibiu! Register here: http://mysibiu.eu/register

#prinSibiulmeu 2014_01

#MySibiu este un proiect al Asociaţiei pentru Înfrumuseţarea Oraşului Sibiu (implementat de mine şi Răzvan Pop) si co-finanţat de Consiliul Local Sibiu prin Primăria Municipiului Sibiu.

Instagram promovează Sibiul.

Sigur aţi văzut până acum ştirea asta dar trebuie s-o „bifez” şi eu pentru că e de pus în ramă, nu alta. Instagram (cea mai mişto şi cunoscută aplicaţie unde poţi publica poze făcute cu telefonul mobil) a scris ieri despre România şi 5 instagrameri români ce pun poze mişto prin care promovează ţara asta.

Aseară, Instagram a şi preluat o poză mişto făcută din Turnul Sfatului şi a publicat-o pe contul lor oficial. Evident, poza are până acum 394.000 de like-uri şi numărul creşte 🙂 Ceea ce e o reclamă colosală făcută oraşului nostru. Urmăriţi doar comentariile postate despre poză pentru a vă da seama cât de mult contează o astfel de mişcare în online (semnele alea dubioase din comentarii sunt de fapt alfabetul chinez, arab sau mai ştiu eu ce alte scriituri).

Sibiu Instagram

Pentru cine nu ştie, Instagram are peste 200 de milioane de utilizatori şi până acum au fost încărcate 20 de miliarde de poze făcute cu telefonul mobil. Sunt şi eu prezent pe Instagram (puţin timid, ce-i drept)… dacă vreţi să mă urmăriţi daţi un follow AICI.

Cum a început #MySibiu?

Am un sentiment foarte plăcut după prima etapă #MySibiu. Primul invitat străin ajuns la Sibiu a fost Prince Erick, texanul ce scrie pe MinorityNomad.com şi colaborează cu mai multe publicaţii de turism din lume, călătorul ce nu a mai ajuns acasă de mai bine de un an, iubitorul de Europa de Este şi, acum, de România. El a renunţat, fără să stea pe gânduri, la o excursie în Franţa pentru a ajunge la Sibiu.

poze mysibiu_01

#MySibiu nu este doar un simplu proiect prin care aducem la Sibiu străini pentru a scrie despre minunăţiile oraşului, proiectul se pliază 100% pe dorinţele fiecărui blogger sau jurnalist de travel ce ajunge la Sibiu. Noi, organizatorii (AIOSRăzvan, Anca şi eu), suntem aici pentru a mula programul pe interesele invitaţilor. Aşa am făcut şi cu Erick, iubitor de istorie şi interesat de cultura romă (asta având în vedere că şi el are un părinte de culoare şi se regăseşte oarecum în populaţia minoritară din fiecare ţară ce o vizitează), i-am oferit tot ce înseamna istoria oraşului, muzee şi… o întâlnire cu însuşi regele ţiganilor, Dorin Cioabă, de care a fost plăcut surprins.

poze mysibiu_02

Sunt 90% sigur că nu va rezista tentaţiei şi se va întoarce cât de curând la Sibiu, poate chiar să-şi ia un concediu aici pentru a-şi termina cartea de travel la care lucrează.

Are multe de povestit pe blog, şi-a luat o groază de notiţe şi a făcut sute de fotografii. Deocamdată vă las cu jurnalul în imagini a primelor trei zile din vizita lui la Sibiu: ziua 1ziua 2ziua 3.

Deja avem înscrişi foarte mulţi bloggeri de turism cultural din întreaga lume ce ne-au scris la sibiu@aios.ro că vor să viziteze Sibiul. Tocmai de aceea, în când vom avea o nouă surpriză pentru voi toţi 🙂

#MySibiu este un proiect organizat de Asociația pentru Înfrumusețarea Orașului Sibiu în colaborare cu ImperatorTravel.ro și cofinanțat de Consiliul Local prin Primăria Municipiului Sibiu.
Parteneri: Galeria Grafit Apartments, Muzeul Naţional Brukenthal, CNM ASTRA, Teatrul Naţional Radu Stanca, Cafe Wien.

#prinSibiulmeu a devenit #MySibiu

#prinSibiulmeu a devenit în 2014 #MySibiu sau #MyHermannstadt… cum vreţi voi şi cum le e mai uşor invitaţilor 🙂 Asta pentru că în 2014 facem un pas uriaş şi vom aduce la Sibiu bloggeri de travel din toată lumea pentru a vedea minunăţiile oraşului, Prin Sibiul Meu devenind oficial un proiect internaţional. După ce în 2012 l-am avut invitat pe Luchianiuc direct din Republica Moldova, acum devenim probabil primul eveniment de genul ăsta din România care se axează exclusiv pe bloggeri şi jurnalişti de travel internaţionali.

După 3 ani în care au trecut prin Sibiu peste 80 de bloggeri care au scris undeva peste 250 de articole despre Sibiu, anul trecut am crezut că am făcut tot ce se putea face şi nu mai putem aduce nimic în plus proiectului. Tura #prinSibiulmeu şi #tagtheflag din 2013, plimbarea prin tot judeţul, organizarea unei nunţi tradiţionale fake cu tot tacâmul (inclusiv slujbă în biserică) unde l-am însurat pe Gaben încă o dată, am crezut că pune punct proiectului. Dar nu… trecem într-o nouă etapă în care orice blogger străin de travel poate să ne scrie la sibiu@aios.ro că vrea să viziteze Sibiul iar noi îl vom caza, îi vom da de mâncare în restaurantele cele mai bune şi îl vom plimba prin tot oraşul pentru a-i arăta tot ce are chef să vadă. Doar aşa… pentru că ne place nouă să ne promovăm oraşul.

Deci şi prin urmare, sunteţi invitaţi la Sibiu! La Prin Sibiul Meu.

Cezar (Imperator Travel) este vinovatul pentru invitarea bloggerilor străini şi îi mulţumesc şi pe calea asta pentru tot sprijinul. După doar câteva zile de la anunţarea noului nostru proiect avem şi primul blogger american ce a ajuns deja la Sibiu, renunţând la excursia planificată în Franţa. Prince Erick, ai legătura!


Filmare de Sorin Grumăzescu

#prinSibiulmeu (tradus #MySibiu sau #MyHermannstadt) este un proiect al Asociaţiei pentru Înfrumuseţarea Oraşului Sibiu (implementat de mine şi Răzvan Pop) si co-finanţat de Consiliul Local prin Primăria Municipiului Sibiu.

Primul meu mesaj pe Twitter

Tocmai am descoperit că dacă mi-aş fi văzut dinafară primul tweet aş fi trecut cu uşurinţă peste el. Şi că prima impresie contează chiar şi pentru mine deşi sunt un tip ce nu se chinuie deloc să lase impresie bună oamenilor. Ştiu, asta aduce spre respingere socială dar… fiţi uimiţi, nici mie nu-mi place de voi :))

Cu toate astea, însă, îmi vine să-mi dau palme când îmi văd primul mesaj după ce mi-am făcut cont pe Twitter. Păi cum să laşi omenirii aşa un PRIM MESAJ? 😛

 

Cea mai tare reclamă făcută ever pentru evitarea accidentelor

Otorohanga Police din Noua Zeelandă foloseşte Facebook-ul pentru a prinde hoţi, a găsi obiecte pierdute şi maşini furate. Cât de uşor ar fi şi pentru poliţia din Sibiu să prindă vandalii ce sparg lămpile stradale şi mâzgălesc faţadele clădirilor seară de seară? Pare pueril un artfel de mesaj din partea unei secţii de poliţie. Dar la fel de uşor pare că le pasă. Într-adevăr le pasă.

Şi dacă nu aţi văzut până acum cea mai tare reclamă făcută ever pentru evitarea accidentelor din cauza vitezei, iat-o:

2013 în câţiva paşi

Ca şi în anii trecuţi, încerc să fac o retrospectivă a articolelor din 2013. Sunt lucruri ce merită (re)citite chiar dacă multe parcă s-au întâmplat ieri.

Anul 2013 a adus 156.000 de cititori pe blogul ăsta, un blog cu o înfăţişare nouă din primele zile ale anului. Cei mai mulţi cititori au venit din Bucureşti, Sibiu, Cluj şi Braşov.

Am încheiat parteneriate noi, am avut câteva campanii mişto şi… am deschis un Shop CeMerita.ro de unde puteţi cumpăra diverse lucruri mişto. De când am început să scriu pe CeMerita.ro am reuşit să public 2375 de articole. În 2013 am redus numărul articolelor de la unul/zi la aprox 17/lună, publicând 206 articole în tot anul.

Ianuarie 2013

Februarie 2013

Martie 2013

Aprilie 2013

Mai 2013

Iunie 2013

Iulie 2013

August 2013

Septembrie 2013

Octombrie 2013

Noiembrie 2013

Decembrie 2013

Tu ce ai făcut în 2013?

Discuţia cu negrese umede…

Negresa umeda

Am selectat părţi dintr-o discuţie interesantă ce am avut-o aseară pe Facebook. Deşi eu mă gândisem strict la o negresă umedă şi însiropată de genul ăsta (pe care oricum aveam de gând să o împart cu soţia), toţi ceilalţi au zburat cu gândul spre alte tărâmuri neimaginate. Chiar şi în postul Crăciunului… ruşine să le fie.

Totuşi, poate o ajutăm pe sărmana fată cu nişte sfaturi…

P.S. Crăciun fericit!

Internetul a devenit un mare gunoi.

Internetul a devenit un maaare gunoi. De 2 zile caut niste amarate de drivere pentru Canon Pixma iP4300 si Canon LaserBase MP3110 si am ajuns sa downloadez kituri pentru tot felul de toolbar-uri si programele de update pentru drivere, doar ce imi trebuia mie nu am gasit.

Nu inteleg de ce mama lor nu pun cei de la Canon pe site-ul lor drivere care sa mearga. Ori poate sunt eu incapabil sa inteleg aceste mult prea performante programele asa ca… need help.

Alina Ceuşan vs. Mihai Negrea

Dacă se ajunge la proces, e de urmărit. Mi se pare că e primul caz public pentru recuperarea numelui unui domeniu .ro

Judecata

Pe scurt, Mihai Negrea a cumpărat un domeniu .ro – www.alinaceusan.ro. Acum, Alina Ceuşan încearcă să îl obţină în instanţă pe motiv că îi este încălcat drepul de a avea domeniu cu numele ei lucru care, teoretic, e de înţeles. Practic, pun pariu ca nu există doar o Alina Ceuşan în România. Chiar şi dacă ar fi singura cu numele ăsta, şansele de reuşită cred că sunt slăbuţe mai ales că domeniul www.ceusanalina.ro este liber. În plus, mai sunt libere şi

  • alinadrianaceusan.ro
  • adrianaalinaceusan.ro
  • ceusanalinaadriana.ro

şi tot felul de alte combinaţii cu cele 3 nume înmulţit cu 10 (.com, .net, .info etc) deci, practic, fata îşi poate folosi numele pe internet. Sunt curios ce va ieşi şi care sunt legile româneşti.

Pariuri?

Şoc! Mori prost dacă dai click aici!

Totul a început de la Andrei Cismaru şi trebuie continuat de cât mai mulţi. Nu mai e cazul să stăm pe spate şi să rânjim pe sub mustaţă atunci când vedem un titlu de articol de genul celui din imaginea de mai jos ştiind clar că în spatele clickului descoperim un rahat de text cu nici o importanţă pentru vieţile noastre.

Gandul2

La început a fost hazlium, apoi am rămas muţi de uimire… acum ne dăm seama că nu mai există canal media care să nu fie ŞOC ŞI GROAZĂ!


Parodia lui Eftimie – interviu de angajare in redactia sport.ro

Dezvăluiţi, fraţilor, adevărata informaţie din articol, cea din spatele titlului mirobolant, pentru a nu mai da tot poporul click pe link, pentru a nu mai face trafic site-urilor de ştiri, pentru a nu le mai da bani din reclame pentru texte copy-paste de pe site-uri străine.

Eu am fost ban-at pe pagina de Facebook a ştirilor Pro tv şi acum nu mai am dreptul să comentez pentru că le stricam jocul. Şi alţii au fost ban-aţi dar e cazul să fim cât mai mulţi care să le spunem că-s proşti. Hai să-i punem la muncă!

gandul