Sport, sport dar promit să nu vorbesc aproape deloc despre fotbal. Voi pune doar poze şi amintesc faptul că bloggerii din Cluj-Napoca au câştigat Cupa Bloggerilor la fotbal, bucureştenii au pierdut din nou aurul deşi sunt f.f. buni iar Timişorenii au primit medaliile de bronz dar sunt cei mai tari şi organizaţi. Oamenii ăştia violeţi au oferit cadouri tuturor contracandidaţilor, au făcut bannere, au fluturat steaguri şi au aprins fumigene. Parcă erau la un meci de Liga I. Spam United Sibiu s-a clasat pe locul 7. Clasamentul complet AICI.
În schimb, aş putea spune foarte multe despre Conferinţa de Social Media şi Sport de sâmbătă. Speakeri foarte implicaţi în subiect: fotbal, baschet, rugby, antrenori, directori de comunicare, PR-i, suporteri… S-a ajuns la o concluzie clară: conducerile echipelor nu vor transparenţă dar este nevoie de ea. Tocmai de asta, specialiştii în marketingul sportiv şi Social Media (ăia puţini din România) trebuie să se unească şi să crească atât vizibilitatea echipelor în Social Media cât şi brandul acestora. Nu e uşor dar nici imposibil. Trebuie doar făcut pasul…
Eu am vorbit cum am făcut prin 2000 şi puţin un amărât de site găzduit gratuit pe .go.ro apoi cum am făcut un amărât de forum care de fapt era o platformă de guestbook free apoi cum tot de pe un forum online s-a ajuns să se înfiinţeze o asociaţie reală cu 60 de membri care nu se cunoşteau înainte de a semna actul constitutiv al asociaţiei. Şi cum, pas cu pas, asociaţia asta reală a reuşit să fie pionieră în tot ce înseamnă promovarea baschetului în România, muncă recunoscută şi premiată în repetate rânduri şi de Federaţia Română de Baschet. Şi toate astea realizate de către nişte unii (să le spunem generic suporterii CSU Sibiu), majoritatea paraleli cu practicarea sportului dar care au reuşit voluntar şi doar cu dăruire ce nu a reuşit nici o echipă de baschet de pe la noi şi nici măcar federaţia care cu asta ar trebui să se ocupe. Asta demonstrează că totul ţine doar de voinţă.
Şi totul a început de la un amărât de forum. Cam atât am avut de spus despre puterea online-ului 🙂
Sponsori: Staropramen, Pepsi. Parteneri: ZorileStore si Canyon.
Organizatori: SportMeet si Sport Local.
Parteneri media: Radio Ring, Radio Medias, MediasInfo, Monitorul de Medias, Mesagerul de Sibiu, Nova TV, Mircea Hodarnau, Vasile Antipa.
Chiar daca nu imi place fotbalul…echipa din Timisoara ieri m a facut sa imi placa ptr cateva ore:P…o echipa cum scrie la carte!! adica: foarte organizati!
Sportul inseamna spectacol! Speram sa demonstram asta. Si-n plus vroiam sa convingem organizatorii sa tinem urmatoarea editie la Timisoara 🙂