PR bun sau mincinos?


Nu am studii în domeniul PR-ului aşa că mi-ar fi de ajutor să înţeleg textul din imaginea de mai jos din punctul de vedere al unui PR, nu al clientului. Clientul probabil că îl consideră mincinor înşelător din cauza ascunderii informaţiei importante în spatele unor altor informaţii pline de dulcegării. Dar din punctul de vedere al unui PR s-ar putea să fie o artă. Mă gândesc că strategii de genul ăsta se învaţă la şcoală pentru a oferi clientului o experienţă plăcută chiar şi atunci când află că i se măreşte comisionul la bancă.

Aş fi curios dacă este o artă textul de mai jos sau doar o încercare de înşelătorie.

comisioane banca


7 comentarii la „PR bun sau mincinos?”

  1. Daca e sa nu gandesti din perspectiva clientului, tactica e de apreciat.In plus, mi se pare mai putin… perversa decat varianta folosita pentru majorarea pretului carburantilor.In cazul ala, se merge pe door in the face.Stabilesti procentul pe care il vrei tu (X) dar anunti unul mai mare (Y) . Oamenii sunt nemultumiti, se gandesc la celelalte majorari care vor urma din cauza noului pret al carburantilor, poate apar chiar si proteste. Apoi, anunti ca din cauza nemultumirii populatiei nu poti accepta acea majorare, asa ca dupa multe discutii si planuri , s-a ajuns la un alt procent care va fi mai usor de suportat , adica X, cel pe care il voiai din prima. Tot vei avea oameni nemultumiti, dar ai aratat ca iti pasa de populatie , iar ei vor accepta mai usor noua decizie, poate chiar unii te vor aprecia mai mult . Nice isn’t it?

    1. Nu e ascuns, e voalat. Bolduita partea cu micsorarea comisionului (pentru copii) si undeva departe amintesc ca de fapt comisionul pentru conturi normale se mareste cu „doar” 30%.

  2. dar nu poti sa’i zici nici inselator, fiindca informatia e acolo, toata. si nici macar nu e trecuta cu litere marunte ca in diversele contracte.
    da, sigur ca au inceput cu veste buna si n’au pus bold pe vestea rea. dar nu e ca si cum au ascuns ceva 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.