Primele ganduri din Venetia

Am aterizat in Italia. Deocamdata suntem la aeroportul Treviso (langa Venetia), mancam ceva, bem o cafea (1 sandwich, 1 gogoasa si o cafea – 7,20 euro) dupa care ne indreptam spre Venetia.

Am lasat deja bagajele la „hotel”. E putin mult spus hotel pentru ca e o cladire cu apartamente, o bucatarie comuna, baia (probabil) si ea comuna si cam atat. Avantajul e ca este exact peste strada de aeroport si ne-a ajutat mult sa nu caram bagajele dupa noi si sa nu ne plimbam noptile cu autobuzul din Venetia pana aici ca sa ajungem la avioane.

Am venit cu Wizz Air din Cluj-Napoca si drumul pana aici si inapoi in Romania ne-a costat in total, pentru doua persoane, 316 lei (drum+taxe) pe langa care am mai dat 84 de lei pentru plata cu cardul direct pe site-ul Wizz Air. Ca sa scapati de taxa asta puteti plati si prin virament bancar. Rezervarile le-am facut din timp, cu cateva saptamani bune inainte.

Trebuie stiut ca low-costurile aterizeaza intotdeauna pe aeroporturi secundare, deci trebuie luat un autobuz, tren sau taxi pana in oras. In cazul nostru, biletul dus-intors aeroport – (intrarea in) Venetia costa 9 euro/pers.

Astazi mergem pana la Bienala de arhitectura si ne mai plimbam putin prin Venetia iar maine seara plecam mai departe, cu un avion, spre urmatoarea destinatie.