Problema comunicării


S-a petrecut întâmplarea să fiu nevoit să merg de mai multe ori în ultimul timp cu autobuzele Transmixt. Nu vreau să mă plâng de condiţiile de mers, mizerie, oameni, şoferi sau orice altceva ce aş putea găsi, vreau doar să fac o recomandare conducerii Transmixt – oameni buni, fiţi deschişi.

Când am ajuns la Sibiu, şoferul ne-a ocolit prin tot oraşul şi am ajuns într-un sfârşit la garajele Transmixt. Fără nici o explicaţie, ne-a închis ca pe vite în autocar şi am stat acolo vreo 10 minute, la 40 de grade celsius, fără aer, fără posibilitatea de a ieşi din autocar. Şi, ce-i cel mai grav, fără absolut nici o explicaţie. Atunci când şoferul s-a întors după ce şi-a alimentat jucăria purtătoare de vite, normal că a fost luat la întrebări de unii dintre pasageri. Răspunsul „Hai, domne’, ai păţit ceva?” depăşeşte orice exemplu negativ relatat în cărţile de marketing, capitolul Cum să nu te porţi cu clienţii.

Pe lângă întâmplarea asta, faptul că atunci când se face pauză nu este comunicat şi pasagerilor lucrul ăsta, pentru a şti fiecare cât timp poate să stea pe wc-ul din autogară, este o nimica toată.


3 comentarii la „Problema comunicării”

  1. o completare:
    La alte firme de transport soferii sunt amabili. Unii mai mult, altii mai putin, dar in limite „normale”.
    Cei de la transmixt, atunci cand ii intrebi ceva se comporta de parca i-ai fi agresat vreo juma de ora si n-au mai rezistat si rabufnesc. Ai tot timpul senzatia ca le ceri o foarte mare favoare si ca ei, saracii,sunt nevoiti sa te transporte pe tine in loc sa stea la o terasa sau la plaja in concediu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.