Publicitate nevăzută


Știți cu toții că o parte din veniturile mele vin din publicitate. De aici și pasiunea mea pentru printuri în special.

Întotdeauna am fost curios câte variante de logouri a avut Carrefour de exemplu, înainte de a ieși pe piață cu C-ul alb ilizibil. Sau Altex, Vodafone, Orange. Ultima reclama Dacia. Ce a picat la brainstorming în ședința pentru reclama Nissan. De ce s-a renunțat la ideea închirierii locului de domnișoară de onoare? Câte variante au fost pentru printul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu?

Întrebări la care mulți nu se gândesc și care pur și simplu nu contează pentru consumatorul obișnuit. Pentru noi, celilalți, va avea loc și în România primul Festival de publicitate dedicat ideilor creative ce nu au vazut lumina zilei. Open Creativity va avea loc doar online anul ăsta, în special datorită lipsei de bani.

Se premiază ideile care au fost propuse clienților dar nu au avut oportunitatea de a vedea lumina… printului / outdoorului / tv-ului/ radioului …

Departamentele de creație din agențiile de publicitate românești sau freelanceri ce lucrează cu aceste agenții, pot înscrie ideile în cele 6 categorii ale festivalului:

* idei propuse CAMPANIE
* idei propuse PRINT
* idei propuse OUTDOOR / NECONVENTIONAL
* idei propuse SPOT RADIO
* idei propuse SPOT TV
* idei propuse IDENTITATE

* Inscrierile ideilor: 8 mai – 8 iunie 2009
* Jurizare: 9 iunie – 16 iunie 2009
* Premiere: 18 iunie 2009

Detalii: www.opencreativity.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.