Să circuli cu FANY nu e prea funny :(


Pe bune că încerc din răsputeri să susţin firmele mici, cele ce nu se bucură de foarte mulţi clienţi. Pe bune c-aş face-o în continuare dar nu prea pot. Nu pot pentru că nu merită. În definitiv, de aia şi sunt firme mici cu clienţi puţini.

Să vă povestesc doar ce am păţit zilele trecute cu firma de transport persoane FANY. Am luat autocarul din Sibiu spre Oradea, aşteptând să petrecem 7 ore într-un scaun incomod. Şi aşa a şi fost scaunul doar că la jumătatea drumului, la Cluj, ne-am trezit scoşi din autocar şi duşi cu bagaje cu tot într-un microbuz mic ce urma să ne poarte în drumul nostru spre Vest, autocarul cu care ajunsesem aici plecând spre altă direcţie cu o parte dintre pasageri. Am evitat CFR-ul tocmai pentru a nu fi nevoiţi să ne transferăm la mijlocul drumului dar se pare că şi cu autocarul ajunsesem exact în aceeaşi situaţie. Cei de la FANY nu ne spusese treaba asta de la plecare.

Cu toate astea, deşi e greu de crezut, doar de aici parcă am intrat într-o altă galaxie a transportului de persoane. Neavând locuri suficiente, ne învârteam cu toţii în jurul microbuzului pentru a rezolva cumva situaţia moment în care un alt şofer de la FANY mă trage de mânecă să mă împingă în microbuz strigând la mine „Hai, bă, urcă odată că n-am timp să stau după tine„. Normal că am rămas mut şi nu m-am mişcat aşa că tipul mă mai împinge o dată şi dă să închidă uşa după mine deşi nu aveam loc pe care să mă aşez. El avea un program şi atâta ştia, restul nu mai conta.

Doar nu credeai că mergi la clasa I„, aşa i-a spus şoferul microbuzului nostru unei tinere ce a rămas în picioare deşi plătise bilet. Asta în timp ce scotea din portbagaj minunăţia asta:


29 de comentarii la „Să circuli cu FANY nu e prea funny :(”

  1. Incerc sa descurajez pe oricine intentioneaza sa circule cu Fany de la a face aceasta greseala!

    Acum un an si jumatate am mers in picioare(2 persoane) de la Valcea la Bucuresti, desi aveam rezervare facuta cu 10 zile inainte si sunasem chiar in ziua calatoriei pentru confirmare. Daca n-ar fi trebuit sa ajung urgent la Bucuresti si as fi avut alta optiune, eram in stare sa-l omor pe sofer sau macar sa anunt politia rutiera ca microbuzul respectiv circula cu mai multi pasageri decat numarul legal admis.

    1. Funy = Incubator mobil. Asta e impresia cu care am ramas dupa o calatorie in care aerul inchis si caldura mi’au fost companie.

  2. Eu mai merg cu Fany Bucuresti-Aiud si invers. Spre deosebire de Dacos, au si autocare cu spatiu mai mare intre scaune. Ce nu-mi place la ei, e ca nu prea opresc in autogari. Asa ca am „ocazia” sa cunosc diferite benzinarii si popasuri…
    Ah, sa stii ca Fany nu-i chiar o firma mica, asa ca nu prea au scuze.

  3. @ Adi Dragoș
    M-am tot gandit daca sa le trimit sau nu reclamatie…

    @ Liz
    Am observat si eu spatiul mai mare la picioare lucru care mi-a placut si la Cotofana (autocar cu care m-am intors de la Oradea) spre deosebire de Dacos de exemplu.

  4. Tipicul romanului de ca**t. Mentalitate de rahat. Personalitate de rahat. Privire de rahat. Rahat pe scaunul lui, rahat in gura lui. Am vazut documentare in Africa cu oamenii astia din triburi… ce-i judeca toti… Culmea, erau mai inteligenti si respectosi decat specia romans de maimuta retardata plina de rahat uscat ce se inmulteste ca si ca**tu’ in buda taranului. Am avea nevoie de o revolutie la Tv ce lupta impotriva indobitocirii nemului, poate ar avea ceva succes cu ai mai tineri dintre retardati, dar cine s-o faca? Maimutele de la proTV?:)))

  5. de ce nu ai sunat la Politie? Rezolvai problema pe loc, firma primea amenda iar soferul probabil isi pierdea permisul. => firma trimitea un alt sofer + un alt microboz si povestea se lungea cu vreo doua ore.

    ceea ce sigur rezolvai era ca asemenea incidente nu s-ar mai fi repetat… Firma nu are un nr nelimitat de soferi.

    Nu stiu daca e cazul acestui incident, dar uneori e mai usor sa te refulezi pe web decat sa gasesti o solutie. Si solutia cred ca o stiai si tu… insa ramane bariera psihologica cand chiar iei mobilul si suni la politie sau la 112.

    Pt ca m-am confruntat cu o situatie similara, iti propun cativa pasi simpli:
    1. devii constient de temperamentul tau latin si respiri de 10 ori
    2. iti dai seamna ca nu ai nicio putere asupra firmei, dar ca exista insititutii care au si sunt PLATITE DIN BANII TAI pentru asta
    3. iei mobilul si suni la politie. Povestesi CALM(A) ce si cum
    4. Astepti calm ca lucrurile sa isi urmeze cursul, fara sa-ti desconsideri nevoia de siguranta si confort, pentru care ai platit!

  6. regret caci fany a ajuns in aceasta faza sincer cei care am circulat cu ei regretam ce li se intimpla, .in mica lor lume pe care s-au facuto sant oamenii care in loc sa ii ajute mai mult leau facut rau prin comportamentul lor josnic ,
    NU au plecat urechea la dorintele oamenilor >iar o persoana care se pretinda a fi mai presus de toata lumea a facut de rusine si a dus de ripa munca si visul unui om care a muncit cum aputut sa isi indeplineasca un vis

  7. pe ruta cluj borsa unde exista un spital pt boli nervoase nu este nici o cursa de sambata de la 6 pana duminica la ora 14 la fel nici duminica dimineata pretul este dublu comparativ cu alti operatori de transport . s au facut sesizari dar nu sr rezolva nimic

  8. daca pleci sambata de la cluj la borsa -cluj nu ai cu ce sa te intorci pana a doua zi totusi suntem la 30 km de cluj si nu exista decat o cursa pe zi una dus sambata si alta intors duminica am. sunt abonamente pe acest traseu si cei care lucreaza sambata nu au cu ce veni de la cluj dupa amiaza .introduceti macar o cursa sambata deupa amiaza si asa pretul este destul de mare

  9. Ruta: Pitesti-Cluj. Rezervare facuta cu 24 de ore inainte pentru doua persoane. Eu am gasit un loc pe randul 2, iar sotul meu a gasit in spatele autocarului. Scaunul de pe randul doi era rupt si la fiecare curba se clatina in toate directiile. Cum primesc licenta cu asa scaune pe o ruta asa de lunga?
    Daca aveti alternative, evitati fany!

    1. Pai tu ai impresia ca traiesti in america ia ti naibii catrafusele si valea,licența nu o ia pe respectivu bus care merge in cursa ci unu de satu mare mangalia sau bucuresti satu mare. P s ia ti un sofer de uz personal si nu mai ai probleme

  10. Dragilor
    Este cea mai neserioasa firma de transport .Am calatorit pe ruta Sighisoara -Otopen spre aeroport urmand a pleca din tara.Valiza cu haine, mancare si cele necesare unei sederi in strainatate.Cand am ajuns la otopeni, ia valiza de unde nu-i.In timpul transportului usa de la bagaje s-a deschis de 3 ori.Am sunat la firma de transport si nimeni nu a vrut sa-mi dea nr.de telefon al directorului.Numarul afisat pentru reclamatii este doat

  11. Numarul afisat pentru reclamatii este pus aiurea ,telefonul fiind inchis..Revoltator este vocabularul si indiferenta dispecerelor de la firma funy.

  12. Si eu am patit-o cu Fany. Facusem rezervare din Talmaciu (Sibiu) catre Bucuresti. In Talmaciu exista statie oficiala Fany si m-au asigurat ca sunt pe lista, soferul stie de rezervare. Am sunat chiar si in acea zi sa reamintesc ca ma voi urca din Talmaciu. Ce s-o mai lungesc, a trecut autocarul pe langa mine intr-o viteza.. de apreciat. Nicimacar nu m-a vazut, si eu am ramas ca proasta-n drum la ora 17 duminica dupa-masa. Noroc ca a trecut un Dacos cateva minute mai tarziu care a oprit, si am putut ajunge acasa.

  13. azi 7.04.2015 am sunat la firma Fany pt programare pe ziua de vineri si am primit raspunsul : „nu mai avem locuri”…
    nu stiam ca se circula limitat, daca mai sunt multi ca mine ce fac? i-am zis dispecerei…
    de ce nu se fac suplimentari de microbuze/autocare?
    din 2010 circul cu fany si pana azi nu mi s-a intamplat asa ceva…

  14. Pe 19 mai la 11.30 am plecat dim Bucuresti spre Sibiu cu autobuzul cu nr.CJ 86FNY. Inainte de plecare cind au parcat la peronul 5, am fost surprinsa ca timp da 20-25 minute motorul autobuzului a ramas pornit. In timpul drumului spre Sibiu soferul care conducea autobuzul a vorbit de mai multe ori la telefon punind in pericol siguranta pasagerilor. Ajungind la popasul dinaintea Sibiului (Balta Verde?) Soferii au coborit lasind autobuzul deschis si motorul pornit timp de 40 de minute. Oare soferii de la Fany nu au auzit de poluare ? ca sa nu mai vorbim de consumul de combustibil. Fany ar trebui sa controleze ce se intimpla pe traseu si sa ia masuri.

  15. Ce sa zic,slaba organizare,unii soferi sunt chiar buni,altii mai putini buni,unii sunt mai amabili fata de calatori,altii mai putin,se ajunge cu intarzieri la destinatie,de exemplu,Brasov-Cluj sau ruta Cluj-Oradea,pe bilet scrie ca pleaca la ora 12,il anunta si prin microfon ca pleaca la ora 12,dar unii soferi ,spun ca plecarea este la 12,20,min ,ciudata firma….Funy…

  16. Am fost si eu curioasa ce spune lumea de firma aceasta, dupa ce am calatorit si eu de la Sibiu la Cluj. In primul rand, pe site-ul autogari.ro spun ca autocarul lor ajunge in Cluj la 17.15, pornind la 14.15 din Sibiu. Mi s-a parut un pic ciudat ca ajunge asa repede, dar am zis in 3 ore jumate tot voi ajunge. Cand colo, drumul a durat mai mult de 4 ore, pe la 18.20 m-am dat jos din autocar. Te mint ca ajungi mai repede ca sa mergi cu ei sa platesti si un bilet mai scump decat la alte firme de transport.

  17. Si firma Dacos este sub orice critica. Afara -8 grade., in masina nu stiu daca rtau -5 grade, a fost cumplit.

  18. Am venit cu fany pitești cluj, jalnic autobuzul a scos fum de ne am intoxicat, șoferul agramat, de restul ce pot spune că la condițiile autocarului este pericol public, iar călători erau așa de nevinovați că o doamnă a zis că să tac să nu mai zic nimic că mai rău să nu fie/nu-i bai penibil în se 21

  19. In data de 01.11.2019 am calatorit pe ruta Satu Mare -Cluj Napoca iar conducatorul auto ma agresat atit fizic(adica ma tras de mineca sa ma de a jos din autocar) cat si verbal. vezi facebuc sau observator numai pentru faptul ca am avut curajul sa ocup un loc in fata adica in spatele lui deoarece am rau de masina si nu pot sa calatoresc pe locurile din spate.

  20. Chiar nu sunt seriosi.
    Duminica, 1.decembrie.2019, am luat cursa Baia Mare-Cluj de la ora 07:15. Si la putin timp dupa ce a pornit am realizat ca e defect sistemul de incalzire. Asa ca am stat in autocar in FRIG timp de 3 ore. Toti pasagerii eram cu hainele de iarna pe noi si caciuli sau capisoane pe cap.

    P.S: Mentionez ca afara era cam -4 grade.

  21. In data de 19 Februarie 2021 cursa zalau-satu mare de la ora 07.15 am fost lăsați in stație la PETROM zalau. Șoferul nu a oprit , asta da firma FANY. Instruitiva șoferii nu va bateți joc de clienți

  22. DISPECRRAT FANY.NU MAI INDICATI
    PUNCT DE IMBARCARE DIN CACIULATA
    SPRE BUCURESTI HOTEL TRAIAN.NICI
    UN AUTOCAR NU OPRESTE,ESTE TRECERE
    DE PIETONI SI SOSEAUA INGUSTA CU 2
    BENZI.IMBARCAREA SE FACE DE LA HOTELUL PERLA OLTULUI CU 100 M
    MAI INAINTE.STAU BATRANI DE LA TRATAMENT SI AUTOCARUL NU OPRESTE!!!!! VORBITI CU SOFERII!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.