Social Media Summit Braşov 2012


Ieri am povestit puţin la Social Media Summit Braşov despre greşelile mele în blogging. Greşeli care sunt absolut siguri că le vor face 90% dintre cei ce vor să ajungă bloggeri. Sunt lucruri simple şi logice dar considerate nesemnificative de mulţi dintre noi.

Dacă în urmă cu un an toate discuţiile erau teoretice şi toţi speakerii o dădeau pe ocolite, acum se vede clar o maturizare în discuţii. Bloggerii au spus în ce condiţii (nu) acceptă colaborări cu companii, cum se poate profesionaliza blogosfera şi cum trebuie să comunice PR-ii cu ei; agenţiile au spus pe faţă ce aşteaptă de la bloggeri, cum sunt selectaţi cei incluşi în campanii şi pe ce criterii; companiile au venit cu studii de caz concrete, prezentând ultimele lor campanii pe online. O maturizare a discuţiilor binevenită şi aşteptată cred de toată lumea care nu putea veni peste noapte. Se vede că am început să ne cunoaştem şi să avem încredere unii în alţii.

Evenimentul a fost unul foarte fain gândit şi organizat. Multe evenimente la care am plătit intrare nu au fost atât de bine puse la punct aşa că dau din nou un maare plus Martei Uşurelu şi celorlalţi din echipa revistei Biz. Normal, şi sponsorilor Staropramen, Danone, BCR, Romtelecom şi Cosmote.

A mai scris şi Adrian. Video-uri cu toate prezentările veţi găsi la Mircea.


Un comentariu la „Social Media Summit Braşov 2012”

Dă-i un răspuns lui 2012 în câţiva paşi… | CeMerita.ro Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.