UNTOLD Festival: rezultatele campaniei Pay with Blood


Aşa cum spuneam aici, aşteptam rezultatele campaniei „Pay with Blood” de la Untold Festival dar vă spun drept că nu credeam că vor atinge nişte cifre atât de mari. S-a scris de 129.121.728 (129 de milioane) de ori despre campanie în Social Media şi presa din întreaga lume a preluat ştirea despre cum oamenii donează sânge pe tărâmul lui Dracula 🙂

Felicitări celor de la Untold, sper că la anul să se mai poată ridica la nivelul impus chiar de ei în 2015. Pentru că a fost super huge ce au făcut anul ăsta.


Un comentariu la „UNTOLD Festival: rezultatele campaniei Pay with Blood”

  1. O idee interesanta si un lucru bun pe care nu multi organizatori de evenimente l-ar „risca”, sunt totusi pierderile lor. Ah, si imi place modul in care a fost promovata aceasta campanie, folosindu-l pe Dracula, excelent. 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.