Cum te influenteaza (inconstient) o reclama


De ce mi-am schimbat eu pasta de dinţi? Din cauza (sau datorită) unei reclame chiar de pe blogul meu. Aproape de fiecare dată când deschideam pagina, îmi apărea în faţa ochilor Blend-a-med şi zâmbetele albe.

PUBLICITATE:
Eticheta(mea)
Grafică şi imagine publicitară: flyere, broşuri, afişe, cărţi de vizită etc.

Diana mă innebuneşte de ceva timp cu înalbitul dinţilor aşa că acum observ instantaneu orice dinte mai alb decât normal. Nu am prea băgat eu în seamă reclama dar, inconştient, m-a convins să renunţ la un obicei de 20 de ani şi să încerc chiar pasta de dinţi din imagine, produs de care nu m-am atins până acum niciodată în viaţă. Şi culmea, de asta mi-am dat seama doar azi, după ce am revăzut reclama pe blog la mine.

Mai are cineva dubii? Reclama nu e sufletul comerţului?


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.