Citiţi articolul din imagine, la el mă refeream ieri în comentarii. Citiţi-l şi după aceea discutăm:
Articolul a apărut în numărul 100 al săptămânalului Sibiu 100%.
Da, articolul e încadrat perfect pe pagina de Publicitate pentru că asta şi este de fapt. Este un articol scris de coordonatorul prezentării de modă despre care se vorbeşte şi inserat în paginile ziarului ca şi publicitate. Înţeleg asta… publicitatea este de mai multe feluri printre care şi articole plătite. Înţeleg şi faptul că e folosită de poate prea multe ori sintagma „prezentare de modă de succes„, pentru că asta înseamnă publicitatea. Poate înţeleg şi faptul că publicitatea din articolul ăsta e dusă la extrem – pe lângă numele tuturor sponsorilor se aminteşte atât adresa la care îşi au sediul aceştia cât şi numele directorilor firmelor ce au ajutat. Se mulţumeşte tuturor… dar nu pot nicicum înţelege un lucru:Nu înţeleg cum poţi scrie 2000 de caractere despre o prezentare de modă, să scri despre profesori, despre sponsori (cu date de identificare cu tot) dar să nu aminteşti nici măcar un singur nume dintre cei ce şi-au prezentat colecţiile – nu despre asta era vorba de fapt? La o prezentare de modă nu sunt în centrul atenţiei designerii şi colecţiile lor (la care cu siguranţă au lucrat foarte multă vreme şi în care au băgat ceva milioane bune)? Nu ar trebui promovate tinerele talente (dacă tot a fost prezentarea de modă aşa de succes)? Măcar sub alea cinci fotografii publicate în articol nu se putea scrie ce reprezintă şi ale cui sunt creaţiile? Totuşi… despre ce vorbim aici? Publicitatea clar s-a făcut secţiei de design vestimentar de la Univ. Lucian Blaga… dar studenţii chiar nu contează deloc?
P.S. Scuze, am greşit. E amintită totuşi o studentă în articolul-reclamă. E vorba de Stoica Norina, studentă în anul I. Ce?? Se vorbeşte de ea doar pentru că e doamna director Extravagance? Ups! De fapt studenta nu contează.
Mda..si pe langa publicitate mai e mentionat numele marii coordonatoare(de specialitate) chiar de 3 ori in aceelasi articol..deci din ce inteleg eu publicitatea facult+numele coordonatoarei dar fara studenti…si totusi i au murit laudatorii de a scris ea articolul?
Oare cine i a scris textul ptr descrierea colectiilor?..
ups…mai greu cu verbiajul oricum cuvantul „adoptare” nu are logica in intreaga fraza, ca de altfel intreaga schema care v-a parvenit voua de la colega voastra geniala cu „procesul inspirational si creational „; mai ma mir ca a uitat de notele de subsol…are o obsesie cu asta , cu atat mai mult cu cat nu sunt cuvintele ei.;)
Am uitat esentialul luata de valul exprimarilor precare, normal ca nu conteaza studentii …cum sa conteze? ei nu au contat niciodata…conteaza doar ego-ul gonflat la maxim al coordonatoarei cu pregatire in domeniu egala cu o si cu salariul in raport invers proportional cu cunostintele si interesul acordat…asta e trist,se vorbeste despre generatiile pe care nu le intereseaza scoala, saracii! or fi stiind ei ceva!
Hai totusi sa nu fim rai 😀
Are clar nevoie de reclama… un lucru minor (cum ar fi ca a uitat sa spuna esentialul – faptul ca prezentarea a fost facuta de si pentru studenti) nu e un motiv de a o ataca pe dna.asist.univ.dr.
@Diana-Ribana
nu fi rea… in perioada asta chiar sunt la moda iegării… asta inseamna ca e in trend 😀
Ai dreptate Tudor, articolul e reclama. Nu e scris de mine sau de colaboratori. E primit asa pe post de reclama. Asa l+am si pus. Desi am insistat sa fe modificat, nu s+a vrut. S-a insistat chiar de autoare (ati ghicit cine este) sa scriu peste tot „dr.” de la doctor. Sa se stie! Vai ce ma seaca oamenii astia…
eu zic sa o intrebam de unde provine denumirea articolului pe care il poarta cu succes…hi, hi :))…pun pariu ca n-are idee…
@Calin Blaga
…si stim cu totii acum ca e doctor dar poate ar trebui sa se stie si ca nu in design vestimentar 🙂
deci sa inteleg ca e bun titlul articolului meu!
Pretindeti ca sunteţi o Lady dn lângă dar făcând aceste comentarii demonstrati doar ca proveniti dontr in mediu sărac in cunostiintele bunelor maniere si totodata in lumea mult pre educat si cu stil nu se recurge la asemenea injosiri va injosiri făcând .. Caterinca.. Dar va doare altfel .. Nu mai aberati pe unde apucati .. A
este si asta un mod de afirmare !
@Nu contează
din cate vad, nimeni de pe aici nu si-a ascuns identitatea asa cum comentezi tu… si mai dai exemplu de bune maniere. penibil!
Bine ca nu conteaza…deci e 0 persoana care a scris..ii este teama sa isi dezvaluie identitate:)multa prostie in tara asta..
@Diana-Ribana
@Nu contează
BUne maniere in viziunea unora inseamna sa scrii ca un agramat? E primul semn pe care il da cineva despre sine…in al doilea rand, prostia doare si ataca din cauza asta in anonimat…oricum eu voi continua sa aberez in continuare facand chiar un foileton cu sectia de design vestimentar de la Sibiu…ca sa se stie…si poate, iese o telenovela de succes, pt „Acasa” ca tot e nivelul de asa maniera acolo, intre distinsele cadre didactice :)…in rest raspund la orice si oricine doar daca mi se adreseaza cu numele…altfel devine nesemnificativ cum de altfel si trebuie sa ramana autorul acestui comentariu ca si al celuilalt aflat pe blogul meu!
Are cineva poze de la aceasta prezentare?
acu inteleg de ce A. G. (fosta coord. licente anul 3 DV. 2011) o pupa-n cur pe Norina, noi cand eram in anu 1 nu ne baga nimeni in seama, ba chiar radeau de noi, acuma in anu 1 se pare ca avem si directori de fime (producatoare de haine).
Acum, ca veni vorba, si pentru ca acolo se scot „designeri” pe banda rulanta, mi-am cumparat si eu mai demult 2 perechi de pantaloni de imitatie de piele, una semnata xtravagance mai larguti si material de calitate, iar ceilalti pantaloni semnati NORINA care la prima proba mi s-au rupt intre picioare!
DRAGA NORINA ASA PANTALONI DE IMITATIE DE PIELE FACI TU? am ajuns eu absolventa de aceeasi sectie ca tine sa ma imbrac de la tine si sa mi se rupa pantalonii intre picioare…
pana sa devii designer mai invata sa cosi drept la masina de cusut!