Realitate virtuală în muzeu – ASTRA VR

Faceți o plimbare până la Muzeul Astra din Sibiu și vizitați casele tradiționale din Rășinari și Sebeșu de Jos pentru a experimenta virtual gospodăriile de odinioară. Veți vedea și auzi câteva povești super-interesante în timp ce restul, cei ce nu vor purta ochelari, vor râde de voi pentru că tot încercați să prindeți obiecte închipuite, când de fapt plimbați mâinile prin aer fără să aveți nimic ce să atingeți 🙂 Continuă să citești Realitate virtuală în muzeu – ASTRA VR

Mi-am dat seama că mănânc aproape zilnic la restaurant, în timp ce alţii nu au parte de o masă caldă cu lunile.

Mănânc aproape zilnic în oraș. Cheltui în medie 600 de lei lunar pe restaurante fără să îmi dau seama că banii ăștia ar ajunge probabil pentru a hrăni o familie întreagă, timp de o lună, dacă s-ar rândui pe produse cumpărate din Profi, pregătite și gătite acasă. Cu greu realizez că cele 20 de mese calde servite de mine lunar, sunt probabil vis pentru foarte multe persoane ce nu reușesc nici măcar să mănânce zilnic, apoi să mai spere și la o masă caldă.

Peste 10.500 de mese calde vor fi oferite, însă, de noi toți, prin cumpărarea produselor Fairy în următoarea perioadă. Astfel, putem cu toții ajuta persoanele aflate în situații vulnerabile din toate zonele țării: Maramureș, Bucovina, Banat-Crișana, Transilvania, Moldova, Olteania, Muntenia și Dobrogea.

Prin cumpărarea oricărui produs Fairy din magazinele Profi din întreaga țară, participăm cu o donație către Asociația O masă caldă, Fundația World Vision și Fundația Emanuel pentru oferirea de mese calde persoanelor aflate în situații vulnerabile. Oferă și tu șansa celor ce nu au mai gustat de mult o masă caldă de a se bucura de gustul pe care noi îl simțim zilnic acasă, la părinți ori la restaurant.

Cumpără orice produs Fairy din magazinele Profi în perioada 1 aprilie – 30 iunie 2019, acest mic gest fiind egal cu o masă caldă. Poftă bună!

Am mâncat o rețetă de-a lui Chef Foa care mi-a dat dureri de dinți. Dar ăsta a fost scopul lui.

Cum te simţi atunci când trebuie să aştepţi să se încălzească berea pentru a o putea bea? Îţi e bine când vara nu poţi mânca îngheţată? 🙂

Dacă aţi fost şi voi la cumpărături săptămâna trecută, poate aţi dat peste Chef Foa care, tot un zâmbet, a întors cuţitul în rană pregătind nişte reţete concepute special pentru a-ţi da dureri… de dinţi şi gingii. Am gustat o salată cu brânză, avocado, caju, rodie, turmeric şi boia afumată, apoi un tort Pavlova, rece de-ţi crăpau dinţii. Asta aşa, ca să ne dăm seama că sensibilitatea dinţilor şi a gingiilor nu sunt lucruri tocmai normale şi nu ar trebui să le lăsăm netratate.

După ce fiecare dintre noi cei care am gustat rețetele am putut să conștientizăm dacă resimțim sau nu disconfort la nivelul dinților și gingiilor, consultanţii Zâmbeşte România ne-au oferit sfaturi personalizate. După o discuţie de aproape 10 minute cu studentul la stomatologie, mi-am dat seama că există şi oameni care pot să îţi dea veşti proaste cu zâmbetul pe buze.

Am primit parodontax și Sensodyne, paste de dinți specializate care, spune el, ar trebui să rezolve problema. Cum așa? Spre deosebire de cele cosmetice, acestea sunt special concepute să reducă inflamarea gingiilor și deci sângerarea lor, respectiv să protejeze dintele sensibil.

Foto: www.facebook.com/zambesteromania
Foto: www.facebook.com/zambesteromania

81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitatea dentară și afecțiunile gingivale, mulţi dintre ei nerealizând că simptomele aparțin unor afecțiuni. Iar cei mai mulţi dintre cei ce realizează că au probleme, le acceptă evitând mâncărurile care le produc disconfort.

Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de către GSK Consumer Healthcare, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în anul 2012.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania din acest an și rezultatele din edițiile anterioare, accesați www.zambesteromania.ro și  www.facebook.com/zambesteromania.

Din 2012 până azi, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informații, soluții sau produse oferite în cadrul campaniei Zâmbește România, peste 50.000 de periuţe de dinţi au fost schimbate cu unele noi prin programul Rabla Pentru Periuţa ta, mai mult de 80.000 de copii au beneficiat de cursuri de igienă orală, iar cel puţin 58.000 de euro au fost direcţionaţi către tratamente stomatologice pentru copiii din comunitățile rurale Salvați Copiii, în urma campaniei 1%.

Campania Zâmbeşte România este susținută de brandurile Sensodyne și parodontax.

Cum a fost la Family Day organizat de Star Transmission la Cugir?

Sâmbătă am fost pentru prima oară la Cugir, la evenimentul Family Day organizat de Star Transmission. Un Family Day la care participă tot oraşul.

Într-un oraş de 22.000 de locuitori, evenimentul strânge în fiecare an peste 15.000 de oameni veniţi nu doar din zonă ci şi din Alba-Iulia, Hunedoara, Sibiu sau chiar Cluj-Napoca. După primii ani în care STC a organizat petrecerea în cadrul fabricilor de la Cugir şi Sebeş, a trebuit mutat pe stadion, atât de mulţi oameni luau parte la eveniment. Pe lângă cei peste 4000 de angajaţi împreună cu familiile lor, am văzut în public tot felul de alţi oameni dornici de distracţie… inclusiv eu 🙂

Dimineaţa întreg stadionul a fost plin de echipamente specifice parcurilor de distracţii unde sute de copii îşi trăgeau părinţii dintr-o parte în alta pentru a sări pe toate trambulinele sau să-şi dea drumul pe toboganele gonflabile instalate aici. Jocuri destinate copiilor de toate vârstele, bere şi mâncare pentru părinţi şi concerte pentru adolescenţi.

Anul ăsta, la Family Day-ul STC de la Cugir au cântat The Motans, Andra şi Loredana. După lista asta cu nume de artişti foarte în vogă în România îmi dau seama destul de repede că angajaţii trebuie răsfăţaţi şi cei de la Star Transmission nu se joacă când vine vorba de distracţia lor. Şi nu numai a angajaţilor pentru că evenimentul este deschis publicului larg astfel că întreg oraşul Cugir devine pentru o zi o familie – familia STC.

Dacă vrei să faci şi tu parte din familia Star Transmission, găseşti job-urile disponibile la adresele de mai jos:

Joburi disponibile: www.stcu.ro/cariera

Site: www.stcu.ro, Email: recrutare@daimler.com

Facebook: Star Transmission – Oficial

The Big Picture Festivalul Medieval 2017

Festivalul Medieval „Cetăţi Transilvane” de la Sibiu a ajuns la ediţia a XVII-a. Piaţa Mare a fost iar plină, timp de trei zile, cu cavaleri şi domniţe, spade şi făuritori de spade, cai şi concerte medievale.

Şi, ca în fiecare an, fotograful Ovidiu Matiu a surprins atmosfera în cele mai interesante cadre, mulţumindu-ne retina pentru a nu ştiu câta oară. 80 de fotografii, tot atâtea momente unice din festival.

Şi dacă vreţi să vă aduceţi aminte cum arăta Festivalul Medieval „Cetăţi Transilvane” în anii trecuţi, iată linkuri spre imaginile din 2014, 2015 şi 2016. O adevărată colecţie de imagini grăitoare.

Iar la sfârşitul acestui articol, 20 de alte imagini cu trecători prin Piaţa Mare: unguri, americani, spanioli, italieni, arabi, ortodoxi şi catolici, sibieni, timişoreni, clujeni şi constănţeni, cu toţii surprinşi în costume medievale de secolul XIII, cu ajutorul cabinei foto TakeaSmile.ro Photobooth!

 

Festivalul este organizat de șaptesprezeceani la Sibiu de către Casa de Cultură a Municipiului Sibiu, cu sprijinul partenerilor Hotel Ibis, Pardon Cafe, IVB Media, Ost Cultural Events, Complexul Național Muzeal Astra Sibiu, Take a Smile Photobooth și a partenerilor media Magic FM, Capital Cultural, Profil Cultural, Zile și Nopți, Hermannstädter Zeitung, Sibiu 100%, Ora de Sibiu, Știri de Sibiu, ceMerita.ro, TurnulSfatului, PRO TV.

Ce am văzut la Noaptea Lungă a Industriei (Daimler, Sebeș)

Zilele trecute am fost la Sebeş, la invitaţia celor de la STC, să particip la Noaptea Lungă a Industriei. Peste 2600 de adulţi şi aproximativ 1500 de copii au vizitat cele 14 hale Star Assembly şi Star Transmission de la Sebeş şi Cugir. Ce-i drept, ai şi ce vedea aici.

Pentru copii e un spaţiu de joacă SF, pentru foşti muncitori în domeniul auto este o adevărată revelaţie iar pentru studenţi la inginerie un tărâm care le oferă speranţa unui job bun pe viitor.

Star Assembly (Sebeş) a fost înfiinţată în anul 2013 şi are ca obiect de activitate asamblarea şi recondiţionarea cutiilor automate Mercedes Benz în 5, 7 şi 9 trepte de viteză. În anul 2016, compania avea peste 1144 angajaţi.

Am văzut oameni veniți de la Alba, Hunedoara, Sibiu… chiar și Timișoara. Semn că nu au fost doar oameni din zonă ce ar vrea să se angajeze la Star Assembly ci și mulți pasionați de inginerie și industria auto.

Am venit din Sibiu pentru că eram curioasă cum arată înăuntru, cum este organizat, cum sunt organizate liniile, mașinile, roboții, oamenii. Organizare, curățenie, implementare… de toate aveți aici!” Iulia, studentă la Facultatea de Inginerie.

În vizita din fabrică am reușit să filmez câteva cadre și să montez filmulețul de mai jos, pentru a înțelege și voi mai bine ce am văzut. Oricum, pe lângă miile de oameni ce așteptau la coadă pentru a vizita halele Daimler de la Sebeș, am văzut și o echipă profesionistă. Angajații își vedeau liniștiți de lucru, chiar dacă treceau tot la câteva minute grupuri de gură-cască, iar cei implicați în organizare știau fiecare ce au de făcut. Fără stres, fără a simți neapărat că este o zi diferită față de toate celelalte de muncă la STC.

Este fenomenal. Mai multe companii ar trebui sa facă evenimente de tipul Porți Deschise. Să mai învățăm și noi ceva.” Mi-a spus un pensionar, fost muncitor în domeniul auto

Se fac angajări!

Star Assembly și Star Transmission, deși au peste 2600 de angajați, caută în continuare colegi pentru echipele lor din Sebeș și Cugir, care să contribuie la viitoarele proiecte ale companiei. Au disponibile peste 30 de posturi ce pot fi consultate pe site-ul special dedicat: www.stcu.ro/cariera

Mi-a plăcut ce am văzut! Mi-a plăcut și libertatea asta, nu este stres. Pe fețele oamenilor nu am văzut stres. E ceva… ca și cum au venit să muncească de placere. Îmi place!”

  • Vârsta medie de vârstă a angajaților a fost în 2016 de 37 de ani;
  • Peste 700 de persoane au avut acces la diverse cursuri în cadrul companiei;
  • Peste 40 de angajați au beneficiat de câte 4000 lei pentru fiecare an universitar, dacă urmează cursurile unei facultăți în domeniu;
  • Departamentul Formare Profesională a lansat în toamna anului trecut proiectul „Școala de Maiștri” cu obiectiv principal pregătirea a 25 de angajați în meseria de maistru mecanic;
  • În 2017 au fost aduși peste 300 de studenți în companie, în cadrul evenimentului Zilele Studentului. Pe lângă asta, programul de intership este deschis tuturor studenților interesați în acumularea unor cunoștințe în domeniul automotive;
  • Pe parcursul a trei ani, elevii claselor a IX-a pot învăța în cadrul școalii profesionale de tip dual, aici punându-se un accent deosebit pe pregătirea practică. Elevii primesc și o bursă lunară de 400 lei.

Site: www.stcu.ro, Email: recrutare@daimler.com

Facebook: Star Transmission – Oficial