Am primit de la trafic.ro un e-mail in care face un fel de analiza asupra influentei televiziunii asupra online-ului.
Cica, in data de 8 ianuarie Mircea Badea a amintit in emisiunea „In gura presei” de trafic.ro si pozitia blogului lui in clasamentul trafic.ro. Pe 9 ianuarie aceeasi emisiune s-a reluat de la ora 10:00. Imediat dupa ce Mircea Badea a amintit de trafic.ro in emisiunea „In gura presei” de la Antena 3 / Antena 1, blogul mircea-badea.ro a devenit cel mai bun referrer web pentru site-ul de trafic, adica de pe blogul lui Mircea Badea s-a ajuns pe site-ul trafic.ro de cele mai multe ori.
Mai mult: site-ul serviciului de monitorizare trafic.ro avea sa inregistreze un nou record de vizitatori: 47.594 vizitatori in data de 9 ianuarie 2009. In data de 8 ianuarie, pe durata emisiunii (orele 23:00 – 24:00), numarul de utilizatori pe site-ul www.trafic.ro a fost de aproape 5 ori mai mare decat in mod obisnuit.
Pe 9 ianuarie, in timpul reluarii emisiunii (orele 10:00 – 11:00), numarul de utilizatori pe site-ul www.trafic.ro a fost de aproape 2 ori mai mare decat in mod obisnuit.
In zilele de 8 si 9 ianuarie, numarul de vizitatori ai blogului Mircea-Badea.ro care au accesat site-ul www.trafic.ro a fost de aproape 50 de ori mai mare decat in mod obisnuit.
Ce am invatat din asta? Nimic.