Tudor, se poate face?


Cică viitorul publicității este acela de creea campanii și reclame adaptate nevoile fiecărei persoane în parte.

De exemplu, dacă te uiți la televizor, în pauza de publicitate reclamele îți vor fi adresate ție, ajungându-se să ți se spună pe nume și să se știe ce culoare îți place, ce gust sau ce formă. Cum ar fi să te auzi strigat atunci când nu ești atent la produsul promovat?

Ieri m-am simțit strigat atunci când am vizitat un site. Bine, pe net e muuult mai ușor să se afle de unde ești, cum te numești sau ce îți place ținând cont de vizitele tale precedente dar totuși a fost un șoc. Chestia e că accesând linkul mi-am dat seama că a fost doar o coincidență de nume. Nu am ajuns încă în viitor. Dar totuși… cum ar fi?


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.