Bancpost isi avertizeaza clientii


Mai tineti minte ca spuneam aici ca Raiffeisen Bank a fost neinteresata de problema phishingului, la momentul in care clientii acestei banci au fost „atacati” saptamani intregi? Eh, se pare ca cei de la Bancpost sunt ceva mai deschisi si interesati de multumirea clientilor si potentialilor clienti. Dupa articolul meu Bancpost Fastbanking – phishing, am primit un e-mail de la Gina Lucan, Internet Banking Officer la Bancpost.

Stimate Domnule Popa,
Va multumim pentru increderea si timpul pe care le-ati acordat pentru a ne adresa acest mesaj. Astazi am fost supusi unei tentative de frauda prin intermediul e-mailului, prin asa numita metoda “phishing”. Modalitatea de fraudare cunoscuta sub acest nume, consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita date personale de identificare bancara. Un mesaj de acest tip a fost transmis ca venind din partea Bancpost si solicita accesarea unui link catre o pagina web asemanatoare cu aplicatia de internet banking a bancii, in scopul transmiterii datelor personale ale cardului (numar card, PIN card, data expirarii). Bancpost nu va trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la Fastbanking, ori pentru a le cere informatii referitoare la nume de utilizator, parola, serie Digipass sau cod PIN Digipass, numar card, PIN card sau data expirarii acestuia. Va multumim pentru intelegere. Cu stima,
Gina Lucan Internet Banking Officer Fastbanking – Help Desk 24 h Ch@nnels Division

P.S. Astazi am primit acelasi mesaj de tip phishing si pe cealalta adresa de e-mail. Sper ca cei de la Bancpost sa le vina cat mai repede de hac acestor impostori.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.