Lidl, copiii şi educaţia rutieră

Postat in: 29/09/2013

Vă spuneam vineri că Lidl se implică în educarea rutieră a copiilor, organizând astăzi cea mai mare campanie de educaţie rutieră din România, cu sprijinul Poliţiei Rutiere. Chiar dacă este puţin frig, cele 163 de magazine Lidl din România au amenajat spaţii speciale unde cei mici pot învăţa să devină pietoni responsabili şi atenţi… mai ales că acum a început şi şcoala şi copiii o să trebuiască să facă zilnic faţă circulaţiei.

Lidl - Verde la educatie pentru circulatie

Azi, dis de dimineaţă, în faţa magazinului Lidl din cartierul Terezian (Sibiu), a fost zarvă mare, părinţi şi copii la cumpărături ce s-au oprit şi în zona denumită „Verde la educaţie pentru circulaţie„. Copiii au părut tare încântaţi să înveţe regulile de circulaţie chiar dacă majoritatea păreau să le cunoască deja. Cei doi poliţişti au animat zona, au pus întrebări şi i-au provocat pe copii să le arate dacă ştiu să traverseze strada. Copiii (ajutaţi sau nu de părinţi în jocul ăsta) au fost premiaţi cu mult suc natural pentru interactivitatea lor.

Lidl - Verde la educatie pentru circulatie

De ce „Verde la educaţie pentru circulaţie”

Doar anul acesta s-au inregistrat 204 accidente de circulaţie în care au fost implicaţi cu vinovăţie copii cu vârste între 5 şi 10 ani, în urma cărora a rezultat decesul a 20 de copii şi rănirea gravă a altor 189.

Lidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatie

Comentarii

comentarii

2 Responses to “Lidl, copiii şi educaţia rutieră”

  1. silviu Răspunde

    Exceptional!
    O astfel de initiativa ar trebui sa fie reluata de cat mai multe ori si de cat mai multe firme.
    Oricum, bravo Lidl !

Nu-ti fie frica! Comenteaza: