Reclame cu zambilici :)


Am vazut că e la modă să pui zambete chiar şi în titluri de articole de ziar :). Vrei să citeşti o ştire cat de cat serioasă (adică adevărată) dar dai peste zambete :). Sunt conştient, atrage mult. Chiar şi eu mai intru să citesc articole cu :)-uri deşi subiectul e neinteresant. Dar intru să le citesc ca pe glumă proastă, de 1 aprilie.

Exemplu: reclama de mai sus, din stanga blogului meu :).
Nou* REMAT şi la Mazda :).
Cum aş putea să iau în serios aşa ceva? E o glumă cumva? 🙂 Care e scopul :)-ului? În plus, mai apare şi o steluţă * pe acolo… dar totuşi… vorbesc despre ea ceea ce înseamnă că şi-a apins scopul :).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.