Schimbări

Postat in: 11/09/2012

Un nou ministru al turismului, o nouă strategie. Se dă la o parte frunza lui Udrea şi se vrea iar promovarea brandului Dracula (ceea ce e bine zic eu) în special pe pieţele din China, India şi Orientul Mijlociu. Nu se poate face performanţă dacă schimbăm anual strategiile, nu putem să ajungem la un rezultat notabil atâta timp cât e ministrul şi ideea, banii sunt pierduţi în neant dacă continuăm să-i băgăm în viziuni ce se întind pe cel mult 2 ani. Aşa gândim cu toţii. Doar că…

Atunci când te loveşti tu de lucrurile astea îţi dai seama că e normal să-şi pună fiecare ministru amprenta şi să schimbe strategiile după bunul plac.

În urmă cu câteva luni am devenit preşedintele AIOS, o asociaţie cu o istorie interesantă reînviată de către Răzvan Pop. O asociaţie ce până mai ieri se baza pe un public ţintă restrâns format din istorici şi doctori în istorie. Evenimentele organizate erau în special realizarea de studii, efectuarea de colocvii şi seminarii, asociaţia se baza pe parteneriate cu instituţii şi universităţi de prestigiu din ţară şi din lume. De aia şi majoritatea membrilor sunt istorici, doctori în istorie, cercetători… Am venit eu, a doua zi am schimbat strategia asociaţiei. Nu pentru că aşa am vrut sau că am insistam să-mi pun amprenta ci pentru că altfel nu puteam lucra confortabil.

Asociaţia pentru Înfrumuseţarea Oraşului Sibiu se bazează în continuare pe elita societăţii, este în continuare deschisă în special oamenilor cu o anumită putere în a mişca lucrurile din loc doar că proiectele sunt mult mai deschise către public. Eu insist ca oricine să poată să arunce o privire în mijlocul asociaţiei şi rezultatele ei să fie adresate tuturor cetăţenilor, nu doar docţilor. Dacă Răzvan se baza pe faptul că schimbările se fac de sus în jos, eu cred că acestea trebuie să înceapă de jos în sus. Obiectivul este acelaşi doar că văzut din unghiuri diferite.

Exact acelaşi lucru se întâmplă şi în ministere. Noi trebuie doar să ne decidem la cât timp e bine să se facă schimbări de strategie în aşa fel încât obiectivele să nu se schimbe dar nici să nu se instaleze monotonia.

5 Responses to “Schimbări”

  1. Ce Merita Răspunde

    @ Marius Ogrean
    Nu stiu, tu sa-mi spui ca io nu-s cu politica.
    Oricat de atacata a fost, pana la urma a fost singura care a iesit putin in fata in ultimii 22 de ani. Ah, a mai fost Agaton dar Udrea a avut un plus mare: ea personal era un brand de tara 🙂

  2. 2012 în câţiva paşi… | CeMerita.ro Răspunde

    […] mare… cu aproape 90 de participanţi.Am organizat primul eveniment din Sibiu Park(ing) Day.Am preluat Asociaţia pentru Înfrumuseţarea Oraşului Sibiu (AIOS) cu care voi face treabă foarte faină.Am scris de ce săracii nu au ce căuta în centrul […]

Nu-ti fie frica! Comenteaza: