Client Orange de 12 ani. Picătura care a umplut paharul.


Au trecut doar câteva minute din momentul în care am trimis reclamaţia online la Orange. Acum trebuie să aştept maxim 10 zile pentru un raspuns pe mail. Răspuns ce nu l-am putut primi acum pentru că la numerele lor de contact nu răspunde nimeni (după ce apeşi pe câteva taste, sună o singură dată pentru a-ţi face legătura cu operatorul apoi intră tonul de ocupat şi se închide telefonul).

În fine, pe scurt totul se poate povesti aşa:

Oferta Orange de nerefuzat:

Mă sună săptămâna trecută un operator Orange pentru a-mi propune o ofertă de abonament avantajoasă pentru numărul soţiei. Nu e prima oară când băieţii încearcă să mă convingă să schimb abonamentul (un exemplu citiţi aici) dar e prima oară când am acceptat pentru că, repet, oferta era avantajoasă.

Oferta suna cam aşa: minute nationale şi în retea şi sms-uri mai multe pentru un cost cu 20 de cenţi mai mic decât costul actual al abonamentului. A repetat de mai multe ori că această ofertă are un cost mai mic decât abonamentul actual, specificând în repetate rânduri şi că nu se prelungeşte perioada de abonare. Pe finalul convorbirii l-am rugat să îmi repete toate informaţiie, eu spunând: „deci primesc mai multe minute, sms-uri în plus şi plătesc mai puţin decât acum neprelungind abonamentul?”, cuvinte întărite de operatorul Orange cu „întocmai, primiţi (a înşirat numărul de minute şi sms-uri), plătiţi cu 20 de cenţi mai puţin decât acum şi abonamentul nu se prelungeşte.”

Realitatea de pe teren:

Asta până primesc factura. Abonamentul a crescut de la Delfil 8 la Delfin 16 (deci dublu) şi s-a prelungit cu 12 luni.

Posibilul motiv al înşelătoriei:

Bănuiesc care ar fi putut fi confuzia. Băiatul operator Orange (probabil un nou angajat plătit mizerabil) s-a uitat la valoarea ambelor abonamente trecute pe numele meu (folosite de mine şi soţie) şi s-a raportat la aia spunându-mi că de fapt voi plăti mai puţin. Nu i-a trecut prin cap că Delfin 16 e mai mare decât Delfin 8 şi nici să verifice dacă cumva valoarea plătită pe numele meu cu o lună în urmă conţine şi un alt abonament sau nu.

Ce e de făcut?

Indiferent dacă a fost neatenţie sau prostie, eu o consider înşelătorie şi va fi tratata ca atare. Bănuiesc că nu există pe aici nimeni care s-a mai bătut cu operatorii de telefonie mobilă (pentru că aşa ne place nouă să ne complacem) dar sper măcar să fie oameni pe care să-i răzbun.

[Update] Se pare că s-a rezolvat în urma sesizării online. Au ascultat şi ei înregistrarea apelului şi mi-au dat dreptate. Voi reveni la abonamentul iniţial.


95 de comentarii la „Client Orange de 12 ani. Picătura care a umplut paharul.”

  1. hmmmm, m-ai pus pe ganduri. Tocmai mi-a schimbat si mie contractul in acelasi fel. Cand vine factura luna viitoare te anunt in ce stare e abonamentul meu.

  2. Pai nu s-a batut nimeni fiindca de cele mai multe ori nu ai nici o sansa de castig. Citeste prima data foarte clar toate hartiile pe care le-ai primit de la ei, chiar daca nu le-ai semnat, fiindca iti vor spune ca ti-ai dat consimtamantul verbal, ceea ce in opinia lor e egal cu semnarea unui contract. Si eu mi-am prelungit contractul al vodafone cu 2 ani si am crescut abonamentul de la 3 la 7 euro ca sa am 5000 de minute in retea si am presupus gresit ca voi avea 5000 de minute in retea 2 ani. Cand mi-a venit factura am citit pdf-ul primit pe mail si acolo scria negru pe alb ca eu am consimtit ca 3 luni sa beneficiez de cele fantastice minute dupa care raman doar cu abonamentul de plata. Cum sa dovedesc ca una am vorbit si alta am primit??? Inregistrarea e la ei, nu la mine. Si sint client de 10 ani la ei si au avut parte de nenumarate amenintari din partea mea. De fiecare data cand deveneau prea nesimtiti ii amenintam cu renuntarea la contract si cu cat eram mai ferma, cu atat erau facilitatile mai mari si facturile mai mici 🙂

  3. @ Alina Jarnea
    De la aia pana la inselatoria grosolana din cazul meu e cale lunga. Totusi, orice prost stie ca 16 e mai mare ca 8. Jmecherul a avut grija sa nu spuna numele abonamentul ca sa nu ma prind de inselatorie.
    Ma gandesc ca operatorii astia au comisioane pe fiecare abonament schimbat deci ar face orice sa te convinga.

    @ Victor Brote
    Toti nemultumitii suntem clienti de cand lumea? : ))

  4. mie n-au vrut acum 2 ani sa-mi scada valoarea abonamentului, plateam 150 lei pe luna pt 2 numere si tocmai aparusera delfin 6 si 8 care imi conveneau de minune, "nu puteti avea factura mai mica decat media pe ultimele X luni" imi zicea tanti de la telefon. S-a rezolvat cu cerut de scuze din partea lor dupa ce le-am trimis un e-mail la serviciul.clienti at orange . ro in car eimi exprimam stupefiarea clientului de 7 ani pentru situatia in care am fost pus. Deci se poate, sau se putea?

  5. discutie cu operator Orange:
    sotie: buna ziua, am cerut acum x luni sa inchid un abonament
    operator: da, ati fost contactata telefonic dar nu ati raspuns
    sotie: nu am niciun apel ratat
    operator: numarul +xxx.xxx.xxx.xxx este numarul pe care vi s-au trimis mai multe sms-uri.
    sotie: acela e numar de fix
    operator: si nu le-ati primit?

  6. Am citit zilele trecute un caz similar, pe Facebook-ul Orange Romania. Cautam toate modalitatile prin care pot sa iau legatura cu ei, incerc de un an sa iau legatura direct cu un operator dar nu am reusit.

    Si eu le-am scris de doua ori dar… surpriza, nu am primit nimic. Bafta, Tudor!
    Ma gandeam si eu zilele astea sa scriu un articol pe blog despre ei, desi nu e asa de grav la mine.

  7. ceea ce mi s-a intamplat mie ASTAZI este cam atipic :)). Va vine sa credeti sau nu, dupa ce am acceptat o oferta telefonica de la ei, m-au sunat si mi-au spus ca s-a produs o eroare si ca oferta nu mai este valabila :).
    Fiind client de pe vremea „Dialog”, am fost sunat astazi de o tanti de la Orange si mi-a propus o oferta de date (cu stick, cea mai tare viteza, nu stiu cati MB etc etc…fantastic), totul pentru doar 4 eur/luna si in plus reducere la abonamentul de voce cu 2 euro….deci +2 euro la ce am eu acum dar cu un nou abonament de date. Am zis ca e ok. Am pus-o sa repete oferta, mi-a zis ca daca imi dau acordul sa inregistreze convorbirea deci totul era corect din pct. meu de vedere, mai ales ca urma sa semnez contractul in momentul in care primeam coletul in care gaseam acel stick+cartela (adica maine 🙂 ). Dar acum vreo 2 ore ma suna iarasi cineva de la Orange, sa-mi spuna s-a produs o eroare la nu stiu ce soft de-a lor si ca oferta nu mai e valabila in acele conditii ci doar la un alt tip de abonament. Bineinteles ca am refuzat noua oferta.BRAVO Orange. Sper sa ajung cat mai repede la scadenta cu contractele.

  8. …am uitat sa spun ca in momentul in care m-a sunat tanti de la Orange sa-mi spuna ca oferta nu mai este valabila, m-a rugat ca in cazul in care maine o sa primesc coletul cu respectivul stick sa-l refuz. Deci e posibil chiar ca maine sa ajunga la mine „oferta” propusa de ei. Bineinteles ca nu o sa am ce face cu acel stick, dat fiind faptul ca ei nu vor activa abonamentul.
    Sunt curios daca maine cei de la cargus imi vor face o vizita….

  9. Eu i-as da in judecata, chiar daca marirea de abonament a fost o eroare prelungirea sigur nu. Si eu am scris depsre serviciile lor de internet. Iti schimbi telefonul nu poti schimba si optiunea de internet.

  10. eu am si castigat cu ei. toate convorbirile de genul acesta sunt inregistrate. iti dau numarul avocatei mele si garantat ca te rezolva. ideea e ca te costa 15% din dauna si se plateste in avans. si avocata e din Mures.
    eu am avut cost suplimentar nejustificat ….. de 600 de lei. si tot asa ma luau la povesti.
    convorbirea e inregistrata ca altfel nu poate sa-ti faca abonamentul…

  11. n-ai nicio sansa. eu 3 luni am solicitat , explicatii , justificari scrise sau orice si n-am primit nimic. numa` povesti cu zane si zmei

  12. Procedeul pe care e destul de simplu.
    Ce trebuie sa faceti este sa sunati la Serviciul Clienti Orange unde sa spuneti problema voastra (ca vi s-a activat alta oferta decat cea prezentata la telefon). Dupa ce v-ati spus problema le cereti inregistrarea telefonica, inregistrare pe care sunt obligati sa o aiba. 😉 Daca aveti dreptate, problema e ca si rezolvata. 😉 Eu asa am procedat si s-a rezolvat in cateva zile.
    PS: daca nu va intelegeti cu cel de la capatul firului cereti sa vorbiti cu altcineva.

  13. Tudor, nu am avut timp sa citesc toate comentruile, dar eu m-am luptat cu ei cateva luni (degeaba), pana sa imi vina in minte sa il rog pe Florin (Lin – prietenul nostru drag :D), si sa vezi ce repede s-a rezolvat tot :D.
    Daca vrei detali suna-ma: 0745/5xx996 (cum sunt pe Vodafone ca nu-i mai suport pe aia de la Orange dupa 11 ani e abonat).

  14. Poti sa denunti unilateral contractul in 14 zile lucratoare de la data incheierii contractului, fara a da vreun motiv si fara sa platesti vreo despagubire. Data incheierii contractului e considerata data la care ai primit mesajul de confirmare privind schimbarea abonamentului.

    1. Si ce parere ai despre prelungirea unui contract in baza unei inregistrari? Ce parere ai despre rezilierea conractului oricand pe parcursul desfasurarii relatiei contractuale? Ce zici de clauze abuzive? 🙂 fapt si drept… anyway, dislike post! 🙂

  15. Tatal meu a patit ceva similar.
    A fost contactat de un operator Orange pentru un stick de internet cu trafic nelimitat si gratis.

    Operatorul a mentionat ca beneficiaza de oferta asta intrucat are abonament din 1999 si pentru ca mai are alte 4 abonamente pe aceiasi factura. Desi i-am spus sa fie atent si sa citeasca contactul inainte sa ia stick-ul (trimis prin curier) nu a facut asta.

    Realitatea din teren: abonament de 7 euro/luna pentru 24 luni pentru un produs de care nu are neaparata nevoie. Contactat operatorul dupa ce a vazut asta si a spus ca el nu a spus niciodata asa ceva, desi a sunat de doua ori inainte de a trimite prin curier contractul si stick-ul.

    Vina este in toatalitate a tatalui meu. Partea buna este ca macar il foloseste.

  16. Tocmai am fost sunat si eu de catre un astfel de ofertant, asta dupa ce citisem postarea ta si evindent ca in momentul in care mi-a spus ca ma suna de la orange m-a bufnit putin rasul desi el incerca sa ma faca sa cred ca sunt un client extraordinar, fiind prostul lor de aproape 7 ani de zile. Ce a vrut nea cu oferta? Pai sa-mi ofere modem de internet de la orange in mod gratuit cadou, nu in custodie, GRATUIT si in plus sa-mi dea niste optinuni pentru internet tot GRATUIT, optinuni care in magazin m-ar fi costat ceva, dar el mi le ofera GRATUIT, toate chestiile astea GRATUITE m-ar costa dupa spusele lui 8 euro si ceva pe luna la reducere de la 10 euro cat ar fi costat in magazin. S-a dus Romania de rapa si ca sa obti ceva gratuit trebuie sa platesti :)) .

    1. eu ii las sa spuna povestea la telefon vreo 5-10min iar dupa ce termina le spun: NU ma intereseaza ! :)) asta cred ca ii cel mai dureros pt ei sa-i faci sa-si piarda timpul aiurea.

  17. Esti sigur ca era vorba de abonament, nu de factura? Poate ca per total factura, platesti mai putin decat inainte, chiar daca valoarea abonamentului este mai mare! 😉

    Oricum suna la Realii Clienti, spiune-le ca nu e ce ai vorbit si cere-le intregistrarea telefonica pentru confirmare! Tine-ne la curent cu update-uri!

  18. Angajatii isi pot asculta si singuri apelurile chiar dupa incheierea lui [exista o aplicatie pe care o pot consulta]. Probabil ai fost sunat de la Telesales, ei avand un target impus de oferte facute si vandute a cautat sa ti-l dea cu orice pret fiind presat de raport. E bine ca s-a rezolvat bine:)

  19. Pffff…. (Stiam ca asa ceva e imposibil in Romania, dar… Fiind o companie internationala, ma gandeam ca ii sunt totusi sensibili in a-ti inchide gura..)

  20. @George Dina
    Si eu am fost sunata de un ofertant orange care imi oferea un stick de internet si acces nelimitat pt care trebuia sa achit curierului doar 4.5 ron pt stik fara alte costuri.
    Curierul a venit cu stikul si cu un contract pe care l-am semnat crezand ca e vorba de aceiasi 10 euro pe care ii plateam lunar ,dupa o luna realitatea e alta contractul acela era un colibri 10 pe 24 luni.
    Am facut reclamatie si cerere de reziliere online la serviciul.clientio@orange.ro si am cerut sa inregistrarea convorbirii,maine ma duc la orange savad ce mai fac …intre timp astept raspuns ….sunt abonat orange de 9 ani si nu intentinez sa las lucrurile asa .

  21. Tocmai am trecut si eu printr-o telenovela cu cei de la Orange. Stiam ca la sfarsitul lunii martie 2013 imi expira perioada contractuala de abonament, asa ca am sunat prin luna ianuarie la Serviciul Clienti si am intrebat care e procedura de reziliere a contractului. Mi-ai spus ca pot rezilia contractul daca ii anunt telefonic cu 30 zile inainte, spunandu-mi sa ii sun in 25 februarie. Buun… I-am sunat, mi-au spus ca in 3 zile lucratoare ma va contacta cineva de la Serviciul Plati, iar in 1 martie m-a sunat o tanti un pic agresiva, care a inceput sa imi propuna tot felul de oferte, ca sa nu renunt la abonament. Printre altele, mi-a spus ca abonamentul meu expira la sfarsitul lunii aprilie. „Expira in martie, i-am zis, dar presupunand ca ar expira in aprilie, mai puteam suna eu in februarie sa il reziliez?”. A inceput sa se balbaie si a spus ca de fapt abonamentul de voce expira in martie si cel de date in aprilie. I-am spus ca nu se poate intampla asta, pentru ca am facut contractul in aceeasi zi pentru ambele abonamente. In cele din urma mi-a facut o oferta bunicica, un abonament de 5 euro cu minute suficiente, spunandu-mi ca ultima luna de abonament actual de 9 euro mi-o va inlocui de fapt cu noul abonament mai ieftin, iar eu, ca un client bun Orange ce sunt de 5 ani, voi fi astfel avantajat. La mijlocul lunii martie nu se modificase oferta, asa ca am sunat la Serviciul Clienti si mi-au spus ca sunt programat pentru noul abonament incepand cu data de 27 martie. „Cum adica? Care e oferta? In martie imi expira oricum contractul, mi s-a promis ca ultima luna de abonament va fi inlocuita cu un abonament mai ieftin, numai asa am acceptat. ” N-au stiut ce sa imi raspunda, au transmis sesizarea mea mai departe si dupa 2 zile m-a sunat aceeasi tanti iritata ca eu nu am inteles bine si ca ea nu putea sa imi promita asa ceva pentru ca mi-ar fi dat tot abonamentul peste cap. Era cuvantul meu impotriva cuvantului ei. N-am mai avut chef sa ma contrazic cu ea si i-am spus scurt ca nu ma mai intereseaza nicio oferta de-a lor si sa-mi inregistreze cererea de reziliere a contractului. A acceptat, dar a adaugat ca mai am de platit o luna de abonament, mai exact pana in aprilie. Iar am inceput sa ne contrazicem, i-am spus ca am intocmit contractul in luna martie, ea sustinea foarte hotarata ca in aprilie. Am cautat contractul, bineinteles ca era intocmit pentru abonament de voce si unul de date, timp de 24 luni, in 31.03.2011. M-am dus la Orange Shop cu contractul in mana si au incercat sa ma abureasca, spunand ca in momentul in care am facut prelungirea de 24 de luni la contractul initial, de fapt eu mai aveam 6 luni de perioada contractuala din 2008. „Din 22.12.2008 pana in 31.03.2011 inseamna ca eram liber de contract de fapt chiar de 3 luni, nu?” i-am intrebat. Cum abureala asta nu a mers, mi-au zis ca de fapt eu am facut contractul in martie, dar el a intrat in vigoare numai la sfarsitul lui aprilie. Le-am dat contractul sa citeasca, unde scria clar ca respectivul contract intra in vigoare la data semnarii lui de catre cele 2 parti, respectiv 31.03.2013. „Ce facem atunci? Daca e asa cum spuneti, inseamna ca mi-ati facut un contract mincinos?”. Raspunsul urmator a fost ca ei nu ma pot ajuta si trebui sa sun iar la Serviciul Plati, pentru ca numai cei de acolo pot rezolva problema. A doua zi am sunat eu la Serviciul Clienti si am cerut sa vorbesc cu un supervizor al dnei X (nu ii voi da numele), pe motiv ca mi-a oferit informatii contradictorii in 2 randuri si ca incearca in mod abuziv sa ma puna sa platesc o luna in plus de abonament. Operatoarea nu mi-a facut legatura, mi-a spus ca va rezolva ea problema, a verificat si mi-a spus apoi ca a fost o eroare, eu de fapt nu mai trebuie sa platesc nimic, ca sunt la zi cu platile, dar am o luna in plus de abonament pe care am platit-o in avans in momentul intocmirii lui. Deci pentru luna aprilie nu trebuie sa mai platesc nimic. Am pus-o sa repete, dar oricum, pentru orice eventualitate (daca voi avea probleme si nu vor recunoaste ce au declarat telefonic) mi-am inregistrat discutia. E uimitor cum reusesc sa isi bata joc de clienti si cat de greu reusim sa ne facem dreptate, cum manipuleaza datele in interesul lor, in mod abuziv si cat tupeu au, insirand minciuni dupa minciuni in momentul in care le semnalam o neregula. Oare o persoana care nu isi cunoaste drepturile sau un om mai sarac cu duhul ce face? E manipulata cu nerusinare de catre operatori. Cel mai bine ar fi sa inregistrati convorbirile telefonice cu reprezentantii companiei de telefonie mobila, ca sa aveti si dvs o dovada, cand e cuvantul dvs impotriva cuvantului lor. Am dat toate aceste detalii, gandindu-ma ca poate vor fi/sunt persoane in situatia mea si sa stie la ce sa se astepte.

  22. Vreau sa fac o reclamatie impotriva firmei Orange Romania SA.

    Poate telefonul meu sa-mi trimita singur peste 850 de sms-uri in decurs de 24 ore?
    Precizez ca sms-urile au fost trimise de pe numarul meu de orange, catre numarul meu de orange. Stiu ca suna ciudat dar asta este adevarul.
    Are cineva idee ce ar fi putut cauza acest lucru?
    Am sunat la 411 in ziua cand primeam de la numarul meu sms-uri incontinuu si le-am explicat situatia. Domnisoara de la serviciul clienti mi-a spus ca sunt probleme cu sistemul lor si cartela mea sim are o problema, spunadu-mi sa ma duc la primul Orange shop sa mi se schimbe cartela sim. Tot odata i-am spus ca deja am fost taxat si aveam un cost suplimentar in jur de 21 de Eur. Dupa circa o ora am ajuns la un Orange shop, le-am explicat si lor situatie(au fost foarte mirati de problema mea), schimbandu-mi cartela sim, dupa care nu am mai avut probleme.
    Interogand cronosul mai spre seara zilei respective aveam deja un cost suplimentar de aroape 50 Eur(253ron) din cauza acestor mesaje pe care *mi le-am trmis singur…834 in total).
    Am revenit ci un apel la 411, rugandui sa faca corectura de rigoare in factura care urma sa o primesc, respectiv sa mi se storneze suma care a generat costul suplimentar. Dupa cateva zile, am primit un telefon de la un reprezentant orange, suport tehnic, precizandu-mi ca problema pe care am avut-o a fost din 3 motive, existenta unui virus in telefonul meu, o aplicatie sau softul. L-am intrebat de ce exclude si posibilitatea ca vina sa fie de la orange asa cum mi s-a spus intial de operatoare de la 411.
    Dupa aceea am sunat la reprezenta Samsung Romania, explicandu-le problema intampinata si raspunsul celor de la tehnic Orange. Reprezentantul Samsung, m-ia spus ca nu exista vreun virus care sa genereze transmiterea de sms-uri de la si catre acelasi numar de telefon. Ca nu exista o aplicatie care sa faca acelasi lucru si sa ma duc le sercice-ul Samsung sa verifice si softul telefonul, ceea ce am si facut solicitand dupa verificare si un raspuns scris. In acest raspuns scris era precizat ca telefonul nu prezenta probleme de soft sau de alta natura sa poate genera singur trimiterea de catre unui numar de telefon sms-uri catre acelasi numar. Tot odata mi-a spus ca sms-urile primite sunt numai in Inbox si ca nu se regasesc si in Sentbox, ceea ce asa ar fi trebuit sa fie normal. Cireasa de pe tort a fost aceea ca telefonul fiind dual sim cei de la service Samsung mi-au spus ca daca ar fi fost o problema cu telefonul ar fi trebuit sa patesc acelasi lucru si cu cea de a doua cartela din telefon, cea de Cosmote, adica sa primesc mesaje si de la aceasta, ceea ce nu sa intamplat.
    Plecand impact de la ei ci ideea ca telefonul nu a avut si nu are vreo problema, am revenit cu un apel la serviciul tehnic Orange, in care le-am relatat si faza cu Inbox xi Sentbox si cea cu cea de-a a doua cartela din telefon cea de la Cosmote, precizandu-le ca telefonul este dual sim, la care am primit raspunsul ca el nu este in masura sa-mi raspunde la aceste intrebari logice si ca raspunsul oficial al firmei orange este ca telefonul este de vina, chiar si dupa ce i-am spus ca dupa schimbarea cartelei sim nu am mai avut probleme.
    Deci a ramas ca eu sunt de vina si ca voi trebui sa platesc costul suplimentar generat de trimiterea celor 834 de mesaje in 24 de ore mie insumi.
    Tot odata i-am transimis celui de la tehnic orange ca voi da firma in judecata si si eventual voi face si o plangere penala pentru inselatorie. Acest reprezentant, s-a suparat foarte tare spunadu-mi ca convorbirea este inregistrata si ca l-am *amentitat personal*(acestea fiind cuvintele lui) pentru faptul ca imi rezerv dreptul sa fac plangere penala si ca osa-i dau in judecata. Pentru acest fapt el a considerat ca l-am ameninat.
    Daca cineva are vreo idee sau vreo solutie cum pot iesi din aceasta problema.
    Vreau sa-i dau in judecata, pentru ca din 1997 le tot inghit furturile pe care mi le-au facut mie cat si majoritatea clientilor, chiar daca procesul va dura 10 ani, nu ma voi lasa, voi merge mai departe si le voi face reclama negativa pe unde voi putea ca m-au furat.

  23. http://www.anpc.gov.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=28&Itemid=60

    contine lista cu Comisariatele Judetene pentru Protectia Consumatorului. Telefon, fax, email.

    Link util este pentru oricine stie sa redacteze un email.
    Acstea are caracter de petitie speciala si trebuie sa primeasca raspuns scris, cu numar de inregistrate, in termen de 30 de zile, in temeiul legii 233 din 2001, parca.

    Regards,
    A.

    P.S. Daca OPC-ul intarzie si raspunde in 40-45 de zile in loc de 30, propun sa nu ii luati la suturi. Sunt putini, comisarii au salarii de vreo 1500 RON si multa multa munca. Fac treaba FOARTE BUNA, jos palaria!

    1. Adica pe cei de la OPC trebuie sa-i intelegem iar pe ceilalti nu? Pana la urma…unde depui reclamatie sa te plangi la OPC? : ))

  24. Dragii mei,
    M-a sunat in luna mai o tanti spunand ca, fiind client Orange imi ofera un stik cu internet cadou, gratis si a tot repetat acest GTATIS pana la sfarsitul convorbirii. Am refuzat pentru inceput dar fiindca toata treaba era GRATIS am fost dispuna sa ascult. I-am zis cucoanei ca sper sa nu am surprize cand imi nva veni factura si am repetat ce am inteles eu din toata convorbirea. Duduia mi-a confirmat ca am inteles bine. mi-a venit curierul in doua zile la poarta…mi-a bagat contractul pe sub nas si m-a pus sa-l semnez repede ca se granbea. cand mi-a venit factura….surpriza…43 de lei ma costa numai serviciul Gratis de internet de care imi vorbise operatoarea, cele 14 zile in care aveam posibilitatea sa renunt la contract trecusera( te suna in asa fel incat sa primesti factura dupa cele 14 zile). Am mers in magazinul Orange unde plateam factura si surpriza…. nu cu noi ati incheiat contractul ci cu un colaborator orange…faceti o sesizare si veti primi un raspuns. Asta am si facut…am primit un raspuns in scris prin care mi se zice ca mi-au spus de cost dar ca nu am eu acces la inregistrare. Dupa alte doua zile ma suna un nene sa ii dau note in legatura cu cat de multumita am fost de rapunsul lor. Am zis ca zero e nota mea…nu se putea decat de la 1 notarea….si ce s-a rezolvat? NIMIC! Ce sa fac? astazi m-a apucat iar disperarea…imi vine sa-i desfiintez! Am facut iar sesizarez si i-am amenintat ca voi renunta la serviciile lor atat eu cat si familia mea daca nu se rezolva cumva. A mai patit cineva ca mine?

  25. La necaz am dat si eu de parerile si pataniile altora si ma confesez in ideea ca poate primesc o idee sau un sfat.De.Tot patitul este priceput,se spune.Pe surt;am platit in sept 2013 factura si pentru o luna restanta din cauza uitarii si delasarii.Am primit mesaj de atentionare pe abonamentul cosmote.Cartela nu a mai fost activata Nici in luna oct 2013.Deoarece am ceva distanta de oras nu era la indemana sa umblu dupa reclamatie si nici nu aveam nevoi sa dau apel pe orange.Fericirea a venit la final de luna cu 487 lei factura comunicandu-mi ca am avut trafic pe net orange.Stiu ca nu am activat serviciul dar nu dau de capat de unde sa sot argumentele.Poate ma ajutati SOS SOS

    1. Am patit-o si eu cu traficul de net. Lunar plateam aproape aceeasi suma pana cand intr-o luna mi-a venit undeva pe la 500 lei fact de net. Nu am avut nici eu argumente si degeaba am spus ca nu am folosit netul mai mult decat de obicei… a trebuit sa platesc factura.

  26. Reteaua Orange este o retea MIZERABILA!! Am vrut sa-mi procur un telefon nou folosind punctele acumulate,dar am fost obligat sa-mi prelungesc,contractul cu 24 luni!!!! Prin urmare,daca imi doresc un telefon,pentru a-l inlocui pe cel vechi (uzat) sunt obligat,CONDITIONAT,sa-mi prelungesc contractul!! ESTE UN ABUZ DE NEACCEPTAT!! Asa stand lucrurile,peste doua luni,cand termin contractul,voi apela la alta retea,probabil Vodafone.In plus,Orange,este SINGURA RETEA,care are telefoanele CODATE!!!

  27. Frate, si eu ma razboiesc cu ei, toate au fost bune pana am acceptat o oferta de la ei dar se scot, au zis ca a fost doar un partener Orange si ei nu au nici o vina dar au recunoscut totusi ca nici eu nu sunt de vina si cu asta am ramas dar am de gand sa-i fac de tot rahatul pe unde apuc pe net.

  28. Este revoltator ce se intampla cu firma Orange.
    In loc sa imbunateasca serviciile ,sa evolueze, inregistreaza o involutie progresiva,bazata pe inselatorii si minciuni.
    Asa cum am observat si la persoanele care au postat mai sus,toti ne confruntam cu aceleasi probleme.
    Bunaoara, cu doua luni in urma am fost sunata de un operator Orange care mi-a propus in schimbul unui euro adaugat la abonamentul existent mai multe minute in retea,nationale,SMS fara insa a mi se comunica si faptul ca in acest caz abonamentul se prelungeste cu doi ani.Acest lucru l-am aflat intamplator,cand m-am interesat cate luni de contract mai am pe cele 3 abonamente dupa a caror expirare le voi rezilia.
    Alte aspecte negative inregistrate de firma Orange:
    Semnalul este sub orice critica;
    Telefoanele oferite la abonamente,pe puncte,sunt dintre cele mai proaste,iar daca se defecteaza in perioada de garantie si le dai spre remediere,le primesti la fel de defecte; la reletiile cu clienti nu iti mai raspunde niciun operator ,ert.
    Concluzia:NU MERITA SA AIBA CLIENTI FIRMA ORANGE!

  29. si la negresti-oas judetul satu mare e la fel oranje ofera oferte opratorii le baga sub masa eu la al doilea abonament plus prelungirea lui cu 24 luni nu am primit nici o facilitate mai are rost sa fac reclamatii daca doreste cineva sa-mi raspunda multumesc

  30. Doresc sa fac o reclamatie unui angajat orange care a dat relații unei alte persoane despre convorbirile de pe abonamentul meu, relații care sunt confidențialitate iar acest angajat orange le face publice. Stiu la ce magazin orange lucrează acesta si am si nr lui de telefon. CUM PROCEDEZ MAI EFICIENT??

  31. cum este posibil …sa fii contactat de tot felul de asa zisi…”vinzatori”de servicii…sa iti impuie capul….cu tot felu de servicii…cistiguri….de unde isi procura nr. de tel????Oare firmele astea nu au nici un fel de confintialitate???poate oricine sa iti aceseze nr. de tel.?NU se ofera nici un fel de garantie…doar platim abonamente.!!!!DOAR NOI AVEM OBLIGATII FATA DE EI???o fii asta motivu ca sint tot felu de tepari…care excrocheaza lumea…in fel si chip

  32. Am si eu un confilct cu Vodafone.. In vara anului trecut am facut un abonament cred ca pe un an.. cu un stick de net, L-am testat cateva zile si apoi cand am vazut ca nu merge m-am dus la ei si i-am rugat sa anuleze contractul si ei m-au luat cu dintr-astea ca mi-a expirat timpul de testat si ca nu pot sa anulez contractul asa ca nu l-am mai folosit iar dupa cateva luni mi-a venit o factura de 600 de lei.. 🙁 Pai fututi netu ma-ti si contractul ma-ti de ce sa platesc 600 lei cand eu nu mai folosesc stickul?.. Dar mai am o problema si cu Orange care mi-a dat un router de 2 gb pe luna si ei nu mi-ai spus asta iar acum imi merge netul 1 zi si dupa aia nimic … Ma cac pe firmele lor acum astept sa se încheie contractul sa ma bag pe RDS care e cea mai buna firma de net si nu sunt asa zgârciți la gb…

  33. rusineeee!orengi romania,mi sa dat o oferta cu 1000 minute nationale din care 300 internationale fix si mobilvalabile pana 11 mai, asta in februarie,dupa o anumita perioada am sesizat ca anumite numere internationale nu le puteam apela, am facut o reicarcare cu 6 euro si la fel aceiasi problema,pe 16 aprilie mai aveam 175 minute internationale si 320 nationale,baietii de la orengi mi-au luat tot ,nu mai pot apela nici la relatii cu clientii,tepa pe fata huuuuuu

  34. Am castigat procesul…. Ei au venit cu 2 avocati plus jurist eu cu o cafea de doi lei si emotii pt ca nu reuseam sa gasesc sala si nici nu stiam ca pot sa cer dosarul etc…. Asta a fost in 2009….am castigat …. Am controlat pe site si am vazut si cum a fost inchis cazul… Acum am vrut sa gac un abonament la vodafone cu internet nelim si un aparay smecher….mi au zis ca figurez in baza lor de date ca trebuie sa platesc 800 de lei anticipat daca mao vreau abonament cu ei ….hiii…si stiti care e faza cea mai tare ?….. Aseara am primit telefon sa vin la un interviu de angajare pe call center pe limba italiana la ….. Vodafoneee !!!

  35. Nu va lasati inselati de aparente… Oferte de nerefuzat…. Eu platesc 12 lei abonamentul cu minute incluse si tot tacamul (de la 68)… Nu acceptati ofertele din prima, negociati… Nu am mai prelungit abonamentul si in 5 luni m-au tot ontactat.. Si am negociat. Si am refuzat miile de minute oferite, pt ca nu vorbeam mai mult de 200 minute / luna. Nu luati mai mult decat va trebuie, chiar daca sunt gratis… Intr-un final tot le platiti fara sa stiti. Fight for right!

  36. SUNT NISTE SUGACI….DUPA CE CA MI-AU ARS CARTE LA DE 3 ORI ANUL ACESTA …AM MERS ULTIMA DATA SA MI-O SCHIMBE SI MI-AU SPUS CA NU SE POATE SCHIMBA NUMAI DACA IMI FAC ABONAMENT DE 8 EURO PE 3 LUNI….DACA NU SA IMI IAU ALT NUMAR…….BINEINTELES CA LA ALT ORANGE SHOP MI-AU SCHIMBAT-O GRATIS FARA PROBLEME….ANGAJATII SUNT DE VINA…AU TARGHET PE ABONAMENTELE FACUTE….DIN COMBINAT

  37. Tatal meu a picat in capcana de marketing agresiv a celor de la Orange ! A luat un telefon la oferta si s-a trezit cu ab. de 45 eur/luna cu internet, asigurare la tel…. Mentionez ca tatal este pensionar, nu stie sa foloseasca internetul si are o pensie de rahat ! Cum dreaku scapa bietul om de povara asta… Am facut cerere de reziliere, depus reclamatie la OPC ….

  38. Eu nu m-am conformat cu „las’, ca-i bine si-asa”. M-am „batut” cu operatorii. As fi putut sa ii dau in judecata, dar ar fi o pierdere de timp și bani. E o poveste lunga intre mine si operatori (ca au fost mai multi ) si cei 11 ani in care am fost client Orange. Cel mai bun sfat pe care il pot da la acest capitol e sa va cunoasteti drepturile, implicit legile referitoare la acest aspect si sa aruncati un ochi peste contractul pe care l-ati semnat cu Orange România. Eu nu stiu sa explic atat de bine, dar in acel contract se gaseste cel putin o clauza abuziva. Cei care vor sa incheie un abonament inainte de data expirarii contractului ar trebui sa citeasca putin despre acest lucru. Va asigur ca o sa aflati lucruri de care va veti putea folosi foarte mult. Personal ceea ce se intampla la Orange mi se pare o mare tiganie si multi am fosti trasi pe sfoara. Cunasteti-va drepturile si actionati in folosul vostru. Sa nu va fie rusine sa vorbiti sau chiar sa va certati, cand altfel nu se poate, cu cei care va iau de prosti. Ca de-aia-i merge tarii atat de bine, ca avem rabdare si lasam de la noi, ca merge si-asa…

  39. Salutare! Eu nici nu stiu ce sa mai cred; care dintre orange sau astia de la vodafone sau mai noul telekom sunt mai nesimtiti? Am avut abonament la vodafone 5 ani si doream sa-mi schimb si eu optiunile, sa iau telefon nou si sa mai consult piata si surpriza la reducerea de 10 euro pe care mi-o puteau „oferi” mie, client fidel:)) adica 2 euro pe an adica vreo 18 euro”g”enti pe luna?! mare porcarie. Am avut noroc ca atunci am gasit o oferta foarte frumoasa cu service gratuit (nu ca astea „all inclusive” la care platesti mai mult si primesti mure) de la http://www.lannad.ro . Zilele trecute am aflat insa ca nu se mai ocupa de service si ca au trecut pe automatizari pentru case inteligente cu dispozitive Fibaro. Pacat ca puteau face in paralel chestiile astea ca tare seriosi au fost si prompti!

    O zi faina la toata lumea!

  40. Salut
    bresa la orange vedeti de ei.
    toti abanoti care au un abonament mai vechi de 13 ani si au platit o garantie la abonare orangi din pacate nu mai pot sa o justifice ce sa intamplat cu ea dc sa tras din abo sau nu , era in perioada cand romania traia in paradisul fisca ,si cred ca va multumi pe toata lumea ca nu risca un scandal cu efecte devastatoare

  41. ma numesc BANDULA ADALBERT ! telefonia ORANGE.. mi-a dat teapa … doar sa faca cu mine contract ! … am vorbit o treaba si mam trezit cu alta treaba! Solicitarea lor de contract consider sechestrare! Totul e doar sa imbuci momeala, oferta propusa de ei… apoi vezi tu pe dracu unde sade !

  42. Este posibil sa primesti o confirmare de plata de la orange ,fara sa alergi prin tot orasul si sa suni toti operatori ,si fiecare sa ti spuna ceva diferit !!!!! (fratilor va pierdeti clienti ,daca stai 2 zile sa primesti o confirmare de plata)

  43. Orange este o firmă de tot rohatul. Una promit și alta fac. Înșeală oamenii la telefon, oferindu-le servicii #rentabile# iar când vine factura de plată, te doare capul. Am primit un telefon din partea unui operator orange și mi-a propus o ofertă de servicii tv și internet pentru suma de: 7 lei primele trei luni, 17 lei următoarele trei luni și apoi 55 lei lunar până la 24 de luni. Când am primit factura m-au taxat cu 67 lei lunar, fără nici o reducere. Când am luat legătura cu ei, m-au plasat de la un operator la altul spunându-mi că nu pot respecta această ofertă, fiind o ofertă incompletă, aiar acum vor să-mi anuleze contractul. Asta înseamnă furt pe față. Dațivă cu părerea, despre acești hoți.

  44. Da firma Orange e o firma neseriosa de toata jena mi am schimbat telefonul mi au prelungit contractul factura super marita am facut sesizari doar la operatori dar fara rezultat nu stiu ce sa mai fac

  45. Am si eu o problema asemanatoare , la inceput platem putin acum platesc din ce in ce mai mult fara sa vorbes deloc si nici nu vor sa ma debraseze de la abonamet in contract scrie clar un an, cei de la orange in spun ca nu se pote , nu stiu ce sa mai fac?

  46. Am incercat de cieva ori sa discut cu agentii de la Orange, dar se pare ca vorbim in neant. Sunt in retea de peste 20 de ani si locuesc in IASI (de citiva ani stau la 30 km de Iasi respectiv comuna Covasna jud. Iasi) si am rugat sa se faca ceva pentru a monta un releu pentru semnal pentru ca majoritatea satenilor au fost pe Orange, spun au fost intrucit cei de la Telecom (Cosmote) au tinut cont de doleantele clientilor (cetatenilor din zona) si au montat un releu pentru semnal si acum majoritatea se transfera la dinsii. Eu fiind o persoana mai credula sper ca Orange sa vizualizeze acest mesaj si in colaborare cu Telecom sa-si monteze o antena la releul lor sau sa isi ridice ei un releu propriu pentru a imbunatati caliataea serviciilor si cu siguranta vor fi mult mai buni de cit celelalta firme de telefonie.

  47. Eu am o problema ,am pierdut actele si telefonul.
    Am fost la ei , mi-au blocat cartela si am cerut alta cartela , nu mi-au dat pe motiv ca nu am buletin cu toate ca le-am dat toate datele personale. Trebuie sa-mi iau alta cartela pana la eliberarea altui buletin? E normal asa ceva?

  48. Vă rog să rezolvați problema cu fibra optica pentru ca am abonament la oringi cu adresa la bl 6 nr54 ap 55 nu la bl 3 mi sa adus la cunoștință că avînd fibra optica av un pachet cu cablu tv gratis vă multumesc

  49. ORANGE e cea mai slaba retea dpdv al serviciilor relatii cu clientii , incerc de 2 saptamani sa inchid un abonament si mereu operatorii nu pot face nimic si imi spun ca nu au ce face si sa astept sa ma sune departamentul de inchideri abonamente . Mi-au trimis da toria de 92 ron :))) la cateii lor KRUK sa ma faca sa o platesc , in conditiile in care nu m-au anunțat ca am vre-o restanță sau ceva . Fugitii de orange cum puteți.

  50. De la Zap care era cea mai buna companie furnizoare de internet , cea mai inselatoare este ORANGE . si voi renunta rapid indiferent de costuri le voi cere despagubiri in instanta in suma de un leu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.