R-Kiosk, P-Kiosk… who cares?


Reţeaua de magazine finlandeze R-Kiosk se pare că a devenit peste noapte P-Kiosk. Cu acelaşi brand, aceleaşi elemente de identitate, doar o linie din denumire tăiată.

După cum am observat, puţini oameni îşi dau seama de schimbare iar cei ce-o fac, cred că e o greşeală nicidecum nu se gândesc la faptul că în spatele noilor magazine P-kiosk nu mai sunt proprietarii de drept ai brandului. Iar „rebrandingul” a fost cu siguranţă unul costisitor deci, cel mai probabil, aşa va rămâne în continuare denumirea magazinelor galben-albastre.

Finlandezii au renunţat la planurile măreţe de dinainte de criză aşa că au rămas doar cu câteva magazine în Bucureşti, Sibiu, Braşov, Argeş, Prahova, Brăila şi Constanţa, ba au şi închis unele dintre ele înainte de a vinde tot şi a se retrage definitiv din România. Şi-au vândut pachetul majoritar lui Dan Vasile (noul proprietar al Rautakirja România) care l-a vândut la rândul lui, la doar o lună de la preluare.

Noii proprietari, din câte văd, vor să se folosească în continuare de prestigiul R-kiosk aşa că i-au dat denumirea, simplu, P-kiosk.


6 comentarii la „R-Kiosk, P-Kiosk… who cares?”

  1. Noul proprietar al lantului de magazine se pare ca a preluat doar partea de operatiuni fara brandul in sine preferand sa schimbe sensibil denumirea fara sa afecteze imaginea. Nu multi sesizeaza aceasta modificare:)

  2. Imaginea asta parac sugereaza evolutia din R KIOSK in P KIOSK :)) R Kiosk mic in partea de jos ,apoi P Kiosk cu o mica modificare si cel mai mare din parcare si cel mai cel P KIOSK :)))))))))))))) eu asa vad in poza :))))))) acum fiecare ce imaginatie are sti ca reclama aia la cartile ce vin cu ziarul adevarul.:))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.