Am primit mai multe semnale că am ajuns pe locul 5 în lume într-un top despre cele mai bizare spaţii publicitare (normal, cu cravata mea de mire).
L-am întrecut chiar şi pe englezul ce a câştigat un milion de dolari vânzând pixeli. Pe lângă asta, locul 1 este ocupat de americanul ce poartă zilnic câte o siglă pe tricou, astfel câştigând câteva zeci de mii de dolari anual. Anul trecut a avut full tricoul iar anul ăsta sunt rezervări chiar şi pentru decembrie, atunci când simpla apariţie a siglei pe tricou costă ceva mai mult de 700 dolari. A început de la 1 dolar în 1 ianuarie 2009, în fiecare zi adăugându-se încă un dolar la suma din ziua precedentă. Dacă-l mai ţine 2 ani, reclama pe tricoul lui va ajunge la peste 1.000 dolari/zi.
Topul îl puteţi vedea aici sau aici.
Poti sa combini ideea ta cu a lui – desi, din foiletonul CC, parca nu rezulta ca ai avea si clienti pentru asta… zic si eu, nu dau cu paru' 🙂
ideea a fost.
cine vrea pe viitor sa faca, sa desfaca, sa combine… ii urez succes. eu trec la alte idei, nu ma repet 🙂
fara suparare, dar million dollar homepage ramane cea mai buna idee de advertising din era internetului (si cea mai profitabila)
…din era internetului fara discutie a fost cea mai buna… pe internet
Felicitari pt nunta si pt cravata! unde se poate vedea o imaginea cu detaliile de pe cravata?