Lidl, copiii şi educaţia rutieră

Lidl, copiii şi educaţia rutieră

Vă spuneam vineri că Lidl se implică în educarea rutieră a copiilor, organizând astăzi cea mai mare campanie de educaţie rutieră din România, cu sprijinul Poliţiei Rutiere. Chiar dacă este puţin frig, cele 163 de magazine Lidl din România au amenajat spaţii speciale unde cei mici pot învăţa să devină pietoni responsabili şi atenţi… mai ales că … Citeste in continuare…

Verde la educatie pentru circulatie

Verde la educatie pentru circulatie

Nu stiu voi, dar eu inainte de a-mi face carnetul de sofer eram un pieton total iresponsabil. Aveam impresia ca strada e a mea si consideram ca atata timp cat eu am prioritate pe trecerea de pietoni pot trece strada fara sa ma asigur deloc. Doar dupa ce m-am pus in spatele volanului mi-am dat … Citeste in continuare…

Cum mi-am petrecut o saptamana pe bicicleta

Sibiul pe bicicleta e acelasi ca atunci cand il parcurgeam in modul asta zilnic, dintr-un capat in altul. Putin mai periculos, ce-i drept, odata cu inlocuirea semafoarelor cu sensuri giratorii dar, trebuie sa recunosc, si soferii sunt mai atenti ca sa nu care-cumva sa dea peste vreun biciclist in trafic. Bicicleta galbena de la I’Velo … Citeste in continuare…

O săptămână pe bicicletă

O săptămână pe bicicletă

Astăzi de dimineaţă am luat din cui geanta neagră din imitaţie de piele, am aruncat-o în coşul bicicletei galbene şi-am plecat la drum. Pentru o săptămână aşa mă veţi vedea prin oraş… cu o geantă neagră şi o bicicletă galbenă. Şi asta pentru că cei de la I’velo mi-au spus că, citez, „sibienii nu sunt … Citeste in continuare…

Rezultatele caravanei Samsung Trends of Tomorrow

„Estimările arată că în 10 ani peste 50% din angajați nu vor mai lucra în birouri convenționale, ci vor putea să rezolve toate lucrurile de oriunde vor avea conexiune la Internet. În acest context, aptitudinile digitale au devenit din ce în ce mai importante(…)” – Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Ro. Deja cred că ştiţi … Citeste in continuare…

Cât de tare e asta!

Ce-a fost reclama aia la Carlsberg cu oamenii ce aveau locuri libere în sala de cinema doar între sute de roakeri pletoşi dar ce-i asta… Cred că încep să beau şi eu Carlsberg că-mi plac tot mai mult reclamele lor.

Cum a fost la Family Olympics Sibiu

Cum a fost la Family Olympics Sibiu

Între 19-25 mai a fost la Sibiu, urmează Cluj Napoca (27 mai-2 iunie), Iași (3-9 iunie), Timișoara (11-16 iunie) si Târgu-Mureș (17-23 iunie). La Sibiu, peste 25 de persoane au înotat pentru a ajuta 160 de copii și tineri supraviețuitori ai cancerului să ia parte la Tabăra Temerarii 2013, peste 1000 de copii sibieni au luat … Citeste in continuare…

Trends of Tomorrow

Trends of Tomorrow

Samsung România a început astăzi campania educaţională „Trends of Tomorrow”. Musai de urmărit: Caravana şi „orele SMART” din perioada 15 mai-5 iunie ce vor avea loc în câte 5 licee din Craiova, Constanța, Ploiești, Sibiu și Galați cu rolul de a le oferi tinerilor o perspectivă asupra importanței aptitudinilor digitale în construirea traseului profesional; Pagina de Facebook Trends … Citeste in continuare…

Ce? E o ruşine să speli WC-uri? :)

Am senzaţia că anul ăsta sunt responsabil cu curăţenia prin casă înaintea sărbătorilor. Nu e deloc pe placul meu că Diana mea îşi consideră noul atelier de design vestimentar ca fiind prima casă, pe mine lăsându-mă cu povara prafului din locuinţă 😛 Povestea cu fugitul de curăţenie e lungă la mine. Întotdeauna mă fofilam atunci … Citeste in continuare…

PR bun sau mincinos?

PR bun sau mincinos?

Nu am studii în domeniul PR-ului aşa că mi-ar fi de ajutor să înţeleg textul din imaginea de mai jos din punctul de vedere al unui PR, nu al clientului. Clientul probabil că îl consideră mincinor înşelător din cauza ascunderii informaţiei importante în spatele unor altor informaţii pline de dulcegării. Dar din punctul de vedere … Citeste in continuare…

Nici că se putea mai nimerit. Un cadou de la Farmec.

Asta e freza mea de şmecheraş 🙂 Parcă ar fi ştiut că-mi caut freză nouă şi (ups!) că mă lupt încrâncenat cu mătreaţa, Farmec mi-a trimis să testez câteva produse noi din gama special destinată bărbaţilor (nu numai celor cu păr luuung). Le mulţumesc că s-au gândit la mine… produsele sunt deja lângă duş aşteptând … Citeste in continuare…

Not O.K. for the U.K.

A devenit amuzantă campania Gândul.info “Why Don’t You Come Over?” cu ţintă directă spre The Guardian şi campania lor anti-UK „Don’t come to Britain” (da, campania anti-UK, asta face The Guardian şi cititorii lor pentru a convinge românii şi bulgarii că nu merită să meargă acolo). Campania Gândul e simplă, practic au duplicat-o pe cea a englezilor … Citeste in continuare…