Cardul Kill the Bill e valabil şi la Sibiu

Ieri vă anunţam pe Facebook faptul că Sibiu e al doilea oraş în care e valabil cardul de reduceri Kill the Bill. După Bucureşti, evident.

Sper că mai e valabilă şi astăzi oferta trial membership de 3 luni cu 4.99 lei… puteţi să beneficiaţi de ea completând textul „Sibiu” în câmpul Cod Promo în momentul comenzii cardului de AICI.

Pe scurt, cardul Kill the Bill îţi oferă reduceri de minim 20% la restaurantele, pub-urile şi cafenelele din Bucureşti (peste 100 de locaţii) şi Sibiu (deocamdată sunt vreo 20) în schimbul a 49 lei/an. Matematic vorbind, dacă mănânci sau bei în oraş de 20 de lei o dată pe lună, ţi-ai recuperat banii. E rentabil oare? Matematic vorbind… 😉

P.S. Ambasadorii Kill the Bill primesc card personalizat şi 100 de euro premiu (detalii).

Aruncaţi un ochi şi pe pagina de Facebook Kill the BillSă nu ziceţi că nu v-am zis!

card kill the bill

Adrian Soferul ajunge sambata la Sibiu

Piata Mare din Sibiu este punctul zero al evenimentelor din zona asta a tarii. Am vazut aici cele mai tari concerte, cele mai cunoscute targuri, pana si expozitii de masini iar acum a venit timpul sa fie punctul de intalnire cu Adrian Soferul, tipul ala romantic ce umbla prin tara si ii transmite pe Facebook iubitei (pe care, apropos, o cheama Estera) cat de mult o iubeste. Il puteti recunoaste si pe sosele pentru ca umbla dupa el cu o remorca pe care scrie #teiubescCat …

La Sibiu probabil o sa-i spuna iubitei “te iubesc cat e Piata Mare de mare” pentru ca sambata va ajunge aici, in drumul lui prin tara, asa ca sambata la ora 14:30 eu ma duc sa-l cunosc si sa ma asigur ca-i un personaj pe bune. Eu zic sa ne vedem acolo ca sa-l punem la niste teste de dragoste si, eventual, sa-i dam sugestii pentru declaratii :))

Ne vedem sambata in Piata Mare.

te iubesc cat'

Lidl, copiii şi educaţia rutieră

Vă spuneam vineri că Lidl se implică în educarea rutieră a copiilor, organizând astăzi cea mai mare campanie de educaţie rutieră din România, cu sprijinul Poliţiei Rutiere. Chiar dacă este puţin frig, cele 163 de magazine Lidl din România au amenajat spaţii speciale unde cei mici pot învăţa să devină pietoni responsabili şi atenţi… mai ales că acum a început şi şcoala şi copiii o să trebuiască să facă zilnic faţă circulaţiei.

Lidl - Verde la educatie pentru circulatie

Azi, dis de dimineaţă, în faţa magazinului Lidl din cartierul Terezian (Sibiu), a fost zarvă mare, părinţi şi copii la cumpărături ce s-au oprit şi în zona denumită „Verde la educaţie pentru circulaţie„. Copiii au părut tare încântaţi să înveţe regulile de circulaţie chiar dacă majoritatea păreau să le cunoască deja. Cei doi poliţişti au animat zona, au pus întrebări şi i-au provocat pe copii să le arate dacă ştiu să traverseze strada. Copiii (ajutaţi sau nu de părinţi în jocul ăsta) au fost premiaţi cu mult suc natural pentru interactivitatea lor.

Lidl - Verde la educatie pentru circulatie

De ce „Verde la educaţie pentru circulaţie”

Doar anul acesta s-au inregistrat 204 accidente de circulaţie în care au fost implicaţi cu vinovăţie copii cu vârste între 5 şi 10 ani, în urma cărora a rezultat decesul a 20 de copii şi rănirea gravă a altor 189.

Lidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatieLidl - Verde la educatie pentru circulatie

Verde la educatie pentru circulatie

Nu stiu voi, dar eu inainte de a-mi face carnetul de sofer eram un pieton total iresponsabil. Aveam impresia ca strada e a mea si consideram ca atata timp cat eu am prioritate pe trecerea de pietoni pot trece strada fara sa ma asigur deloc. Doar dupa ce m-am pus in spatele volanului mi-am dat seama ca o masina nu franeaza instant atunci cand pietonul pune piciorul pe carosabil si ca oricata dreptate as fi avut, tot eu as fi fost cel accidentat si schilodit pe viata.

Pentru a evita ca si copiii nostri sa fie la fel de iresponsabili din lipsa de cunostinte, Lidl desfasoara cea mai mare campanie de educatie rutiera din Romania, cu sprijinul Politiei Rutiere, denumita „Verde la educatie pentru circulatie”.

Vizual_Verde la educatie pentru circulatie

Asa ca, dragii mei, duceti-va copiii la oricare magazin Lidl din cele 163 din tara, duminica, 29 sept, incepand cu ora 10:00. Simultan se va desfasura campania in toate magazinele, intr-o maniera interactiva si atractiva pentru copii, cu jocuri educative prin care vor invata semnele de circulatie si cum sa treaca strada. O pasarica mi-a soptit ca va fi amenajat si un orasel in miniatura si ca toti participantii vor fi rasplatiti pentru interactivitate.

PS1 Daca tot ajungeti la Lidl, cumparati-va si o gogoasa cu gem… e fenomenala. Si sunt sigur ca si politistilor le-ar placea una 😀
PS2 Campania Lidl de educatie rutiera „Verde la educatie pentru circulatie” se poate urmari si pe net, live, pe canalul de Youtube Lidl Romania.

Cum mi-am petrecut o saptamana pe bicicleta

Sibiul pe bicicleta e acelasi ca atunci cand il parcurgeam in modul asta zilnic, dintr-un capat in altul. Putin mai periculos, ce-i drept, odata cu inlocuirea semafoarelor cu sensuri giratorii dar, trebuie sa recunosc, si soferii sunt mai atenti ca sa nu care-cumva sa dea peste vreun biciclist in trafic.

Bicicleta galbena de la I’Velo nu m-a surprins in nici un fel, o cunosteam deja dupa (probabil) zecile de ore in care am pedalat-o anul trecut. E lejera, putin nesuferita atunci cand trebuie sa urci dealuri nemaisfarsite dar prezenta prin toate colturile orasului. Pe oricunde am dus-o prin oras, am gasit surori de-ale ei prin trafic.

Oricum, frumoasa experienta de-o saptamana cu bicicleta galbena de la I’Velo.

Pont: Daca inchiriezi pana la 31 iulie o bicicleta din centrele I’Velo din tara, poti castiga o bicicleta. Detalii AICI.

ivelo (2)

O săptămână pe bicicletă

ivelo

Astăzi de dimineaţă am luat din cui geanta neagră din imitaţie de piele, am aruncat-o în coşul bicicletei galbene şi-am plecat la drum. Pentru o săptămână aşa mă veţi vedea prin oraş… cu o geantă neagră şi o bicicletă galbenă. Şi asta pentru că cei de la I’velo mi-au spus că, citez, „sibienii nu sunt încă obişnuiţi cu bicicleta ca mijloc alternativ de transport„, lucru cu care eu nu pot fi de acord.

Aşa că mă sui pe bicicletă şi caut bicicliştii sibieni, încerc pe două roţi toate giratoriile din oraş şi (sper că voi reuşi) voi face o vizită tuturor rastelurilor Bicicleta Zilnică.
Poţi închiria şi tu biciclete cu doar 3 lei/oră sau 15 lei/24h, online de aici sau, în Sibiu, de la Cazarma 90.

Ne vedem în trafic.

Rezultatele caravanei Samsung Trends of Tomorrow

Estimările arată că în 10 ani peste 50% din angajați nu vor mai lucra în birouri convenționale, ci vor putea să rezolve toate lucrurile de oriunde vor avea conexiune la Internet. În acest context, aptitudinile digitale au devenit din ce în ce mai importante(…)” – Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Ro.

tot1

Deja cred că ştiţi câte ceva despre Caravana Samsung Trends of Tomorrow (click pe link) aşa că nu mai am ce face altceva decât să share-uiesc cu voi rezultatele ei şi a studiului făcut printre elevii participanţi:

  • Peste 54% din elevii de liceu apreciază că o carieră în IT&C este una de viitor, în timp ce 49% consideră domeniul medical „în tendinţe”;
  • La Caravana Samsung Trends of Tomorrow au participat peste 3600 de elevi din Craiova, Constanța, Ploiești, Sibiu și Galați. Lor li s-a povestit despre tendinţele viitorului şi importanţa dezvoltării aptitudinilor digitale pentru o carieră frumoasă, de succes. Detalii despre caravană am scris aici.
  • Rezultatele studiului realizat de Samsung au evidențiat faptul că 83% dintre elevii participanţi consideră că aptitudinile digitale sunt extrem de importante atunci când doresc să facă primii pași în carieră;
  • La Sibiu, au fost invitaţi să descopere caravana elevii claselor a X-a şi a XI-a de la Liceul Teoretic Onisifor Ghibu, Colegiul Agricol D.P. Barcianu, Colegiul Economic Gheorghe Barițiu, Colegiul Național Octavian Goga şi Colegiul Național Pedagogic Andrei Ṣaguna. Eu am fost prezent la Goga – poze şi păreri am postat aici.

Mersi fetelor de la The Practice pentru că mi-au arătat şi partea de responsabilitate socială dintr-o corporaţie. Nu de alta dar tânjesc după astfel de proiecte şi încerc să fur cât pot de mult din ele pentru a aplica tendinţa internaţională propriilor mele proiecte, la o scară mai mică sau mai mare, pe plan local.

481753_485161694890750_93786175_n

V-aţi aflat vreodată într-o postură de decizie?

V-aţi aflat vreodată într-o postură de decizie? V-a plăcut? Mie nu :))

Anul ăsta mi se pare că se învârt în jurul meu doi îngeraşi… v-aţi prins: unul alb şi altul negru. Sau poate e unul singur care ba mi se pare că e alb ba că-i negru. Oricum, unele lucruri în viaţă ce cred de multe ori că-s albe se transformă pe neaşteptate în negre. Adică rele… ca să mă fac înţeles. Aşa e şi cu chestia asta cu juriile, comisiile şi alte cele unde am rol de decizie. Decid cum se face aia, cum se face aialaltă, cine primeşte aia, cine câştigă premiul ăla, care poate sa facă şi care nu diverse lucruri. Asta e viaţa… mulţi ajungem să mai şi conducem la un moment-dat. Doar că postura asta de om decizional, deşi e atât de drăguţă şi flatantă, poate să ţi se întoarcă împotriva ta.

Bilete avion - Bilete avion online

Ce-am păţit de data asta? Am tot primit telefoane şi apropouri despre campania Blogal Initiative Câştigă cu Paravion.ro un city-break în Cipru. Oamenii nu sunt rău intenţionaţi, nici nu mi-au spus direct că ar vrea ceva de la mine doar că au pus aşa o presiune asupra mea încât am intrat şi eu pe pagina campaniei (aici) să văd despre ce e vorba. După cum probabil ştiţi, eu sunt reprezentantul Blogal Initiative pe Sibiu aşa că nu se cade să mai particip la vreo campanie. Tocmai de aia nici nu mă mai lasă sufletul să intru pe site-ul Blogal Initiative să văd ce pierd… mi-aş face prea mult rău. Dar acum curiozitatea a fost prea mare. Şi vaaai, ce-am descoperit!

Am descoperit 3 motive pentru care spun eu că este foarte simplu și util să foloseşti portalul Paravion.ro atunci când vrei să îți rezervi bilete de avion:

  1. Sistemul de căutare bilete de avion caută printre mii de zboruri de avion şi zeci de companii aeriene (de multe dintre ele nici n-am auzit până azi)
  2. Ai secţiune specială cu cele mai ieftine bilete de avion
  3. Rezervările online la Paravion.ro au şi suport direct prin telefon 24/24h, 7 zile din 7

P.S. Dacă vrei să mergi în Cipru, participă la campanie cu blogul tău şi spune motivele tale pentru care crezi că portalul Paravion.ro este simplu si util de folosit atunci când vrei să îţi rezervi bilete de avion.

De unde era să ştiu că astăzi la Colegiul Octavian Goga…

De unde era să ştiu că voi auzi astăzi din gura altora exact aceeaşi placă ce o spun eu la mai toate întâlnirile despre online cu elevii din liceele din Sibiu?

Trei tipe una şi una* venite la Sibiu cu Caravana Samsung TRENDS of TOMORROW (am spus aici ce e cu caravana) au explicat elevilor din anii terminali de liceu că nu-i chiar ok să publici pe net orice poză cu tine doar pentru că ţi se pare ţie că e funny. Sau că trebuie să îţi corectezi ortografia chiar şi într-un status de Facebook. Asta pentru că angajatorii nu mai cer în zilele noastre doar recomandări din partea foştilor şefi sau profesori ci îţi şi verifică viaţa extra job. Că-i atât de simplu să verifici pe cineva pe net!

Cine spunea că ziarele sunt moarte?

Dacă până mai ieri trăiam cu impresia că tinerii din ziua de azi nu mai cumpără ziare, ei navigând non-stop online, am luat o palmă zdravănă de realitate astăzi. Peste 70% dintre liceeni caută oferte de muncă în ziare. Nu-i deloc normal să foloseşti netul, calculatorul, tableta şi telefonul doar pentru jocuri şi chat pe Facebook. Chiar dacă posibilităţile ni s-au extins nemărginit datorită tehnologiei, copiii încă nu ştiu cum să se folosească de lucrul ăsta. Caravana Samsung TRENDS of TOMORROW am observat că încearcă să facă tocmai asta… să-i încurajeze să se folosească de tehnologie pentru că ăsta este trendul de azi şi de mâine.

Caravana Samsung Trends of Tomorrow12

Joburi şi CV-uri pe Facebook

Şi să te foloseşti de tehnologie include şi găsirea unui job, evident. Chiar şi pe Facebook. Plecând de la ideea asta, pagina de Facebook Trends of Tomorrow oferă posibilitatea realizării unui CV ajutând elevii să înveţe modalitatea corectă de completare a unui CV… colorat şi atractiv. Aplicaţia o găsiţi aici.

(*) Soţia mea dragă, prin „tipe una şi una” voiam să spun „una de la Samsung, una de la The Practice, una de la eJobs”. Asta aşa… ca să nu se interpreteze greşit 🙂

Pozele sunt de la întâlnirea Trends of Tomorrow de astăzi de la C.N. Octavian Goga:

Caravana Samsung Trends of Tomorrow12Caravana Samsung Trends of Tomorrow11Caravana Samsung Trends of Tomorrow10Caravana Samsung Trends of Tomorrow09Caravana Samsung Trends of Tomorrow08Caravana Samsung Trends of Tomorrow07Caravana Samsung Trends of Tomorrow06Caravana Samsung Trends of Tomorrow05Caravana Samsung Trends of Tomorrow04Caravana Samsung Trends of Tomorrow03Caravana Samsung Trends of Tomorrow02Caravana Samsung Trends of Tomorrow13

Cum a fost la Family Olympics Sibiu

Între 19-25 mai a fost la Sibiu, urmează Cluj Napoca (27 mai-2 iunie), Iași (3-9 iunie), Timișoara (11-16 iunie) si Târgu-Mureș (17-23 iunie). La Sibiu, peste 25 de persoane au înotat pentru a ajuta 160 de copii și tineri supraviețuitori ai cancerului să ia parte la Tabăra Temerarii 2013, peste 1000 de copii sibieni au luat parte la jocurile de fotbal target și sărit în saci organizate în grădiniţe şi şcoli, 52 de persoane au alergat pentru Temerari. Da, despre Family Olympics vorbesc.

La Sibiu, cel mai activ participant a alergat 7 ture de pistă generând donații din partea susţinătorilor de peste 450 de lei. Urmează alte 4 oraşe unde se va înota şi se va alerga pentru copiii de la Little People. Detalii pe site şi pe Facebook.

400855_462472187174870_2056120797_n 581851_462042253884530_648021217_n 936281_462042390551183_456830593_n 968898_462471633841592_1693988867_n 969162_463229913765764_87776324_n 970141_462042500551172_1450260526_n 983727_462471483841607_1914005501_n 200088_462865347135554_1440725519_n

Trends of Tomorrow

Samsung România a început astăzi campania educaţională „Trends of Tomorrow”. Musai de urmărit:

  • Caravana şi „orele SMART” din perioada 15 mai-5 iunie ce vor avea loc în câte 5 licee din Craiova, Constanța, Ploiești, Sibiu și Galați cu rolul de a le oferi tinerilor o perspectivă asupra importanței aptitudinilor digitale în construirea traseului profesional;
  • Pagina de Facebook Trends of Tomorrow unde de săptămâna viitoare va exista o aplicaţie SMART CV ce se anunţă foarte folositoare pentru cei ce vor să-şi realizeze un CV corect. Acolo veţi putea genera şi descărca propriul CV.

Vizual_campanie TOT

Ambele puncte de interes fac parte campania educaţională „Trends of Tomorrow” (proiect de CSR demarat în 2011 şi aflat la a 3-a ediţie). Treaba asta cu pregătirea practică a elevilor pentru a da piept cu viaţa de om angajat poate conta mult mai mult în viaţa lor decât ne putem noi imagina. Că pfuu… ce de CV-uri aruncate în grabă pe net am văzut de nu vă vine să credeţi.

Este o mare problemă şi oamenii nu îşi dau seama cât de mult contează chiar şi să îţi faci un CV corect. Am fost pus la viaţa mea de mai multe ori în situaţia în care a trebuit să selectez candidaţi pentru angajare şi credeţi-mă că după 50 de CV-uri citite am început să le elimin din start pe cele fără poză. Detaliul ăsta atât de mic poate să îţi ofere sau nu un job.

Ca să nu mai spun că diferenţa dintre a fi angajat şi a nu fi angajat poate să fie exact cea dintre un profil de Facebook îngrijit şi unul unde îţi publici toate frustrările. La fel de bine, diferenţa poate să o facă aptitudinile digitale care sunt musai de bifat într-un CV. Şi din câte înţeleg eu chiar asta face caravana „Trends of Tomorrow”: oferă sfaturi utile pentru orientarea profesională, de la dobândirea aptitudinilor necesare angajării, până la completarea corectă a unui CV care să mărească șansele de angajare.

Oricum, în perioada 29-30-31 mai caravana o sa fie la Sibiu şi promit să merg prin şcoli să văd exact despre ce e vorba şi-o să vă ţin la curent.

Ce? E o ruşine să speli WC-uri? :)

Am senzaţia că anul ăsta sunt responsabil cu curăţenia prin casă înaintea sărbătorilor. Nu e deloc pe placul meu că Diana mea îşi consideră noul atelier de design vestimentar ca fiind prima casă, pe mine lăsându-mă cu povara prafului din locuinţă 😛

Povestea cu fugitul de curăţenie e lungă la mine. Întotdeauna mă fofilam atunci când erau de bătut covoare sau spălat geamuri. Mă refugiam în baie (pentru că mi se părea mai mică şi, deci, mai uşor de curăţat) şi-mi petreceam câteva ore acolo spălând fiecare bucată de faianţă în parte. Acum, când m-am mutat la casa mea, fac la fel. Biroul meu îmi place să fie întotdeauna în ordine şi baia curată. De restul casei mi-e greu să mă ating 😀

Nufar Triumf

Cei de la Farmec se pare că vor să-mi uşureze munca aşa că mi-au trimis produse din gama lor de curăţenie – Nufăr şi Triumf. Ce mai puteam să zic? M-am pus la curăţat… baia.

P.S. Poţi câştiga produse de curăţenie pentru 1 an de zile dacă participi cu o poză la concursul „Românul e gospodar„. Mai multe detalii aici.

PR bun sau mincinos?

Nu am studii în domeniul PR-ului aşa că mi-ar fi de ajutor să înţeleg textul din imaginea de mai jos din punctul de vedere al unui PR, nu al clientului. Clientul probabil că îl consideră mincinor înşelător din cauza ascunderii informaţiei importante în spatele unor altor informaţii pline de dulcegării. Dar din punctul de vedere al unui PR s-ar putea să fie o artă. Mă gândesc că strategii de genul ăsta se învaţă la şcoală pentru a oferi clientului o experienţă plăcută chiar şi atunci când află că i se măreşte comisionul la bancă.

Aş fi curios dacă este o artă textul de mai jos sau doar o încercare de înşelătorie.

comisioane banca

Pregătește-ți trupa! Plecați în primul vostru turneu național cu Ambient 20 de ani.

Zilele trecute spuneam pe Facebook că mi se pare foarte tare ideea celor de la Ambient de a începe construcția carierei unei trupe pe care să o trimită într-un turneu național din cadrul Caravanei Ambient 20 de ani… alături de formaţia Voltaj.

Cei de la Ambient au văzut mesajul şi mi-au trimis mai multe informaţii care sună la fel de bine cum sună şi în clipul de prezentare filmat cu Voltaj.

Practic, dacă ai o trupă oricât de mică, poţi ajunge să cânţi în turneul naţional al trupei Voltaj ce va avea loc în lunile aprilie şi mai 2013 în Sibiu, Cluj, Tg Mureș, Baia Mare, Bistrița, Alba Iulia, Rm. Vâlcea şi Brașov.

Pentru a vă înscrie şi a avea şansa primului vostru turneu trebuie să trimiteţi cea mai bună piesă a voastră în format .mp3 la trupe@ambient20deani.ro, o poză cu trupa și numele ei, poze cu membri și numele lor, o descriere a trupei și a membrilor. Apoi nu vă mai rămâne decât să vă anunțați fanii să vă susțină prin voturile lor! De restul se ocupă echipa Ambient!

trupa-Voltaj-Ambient-turneu-604x272

Important! Perioada preselecției are loc între 18 și 27 martie deci astăzi este ultima zi de înscrieri urmând ca perioada de votare să fie între 28 martie și 02 aprilie iar în 3 aprilie se desemnează câștigătorii. Pe 6 aprilie este primul concert chiar la Sibiu. Asta ca să nu mai spun că primiţi din partea Bigtime production întreg suportul logistic pentru înregistrarea unui EP într-un studio de înregistrări profesionist (detalii aici).

Înscrieţi-vă pentru că şansă mai mare ca asta să vă lansaţi cu greu veţi mai găsi!

Nici că se putea mai nimerit. Un cadou de la Farmec.

Caricatura

Asta e freza mea de şmecheraş 🙂

Parcă ar fi ştiut că-mi caut freză nouă şi (ups!) că mă lupt încrâncenat cu mătreaţa, Farmec mi-a trimis să testez câteva produse noi din gama special destinată bărbaţilor (nu numai celor cu păr luuung).

Le mulţumesc că s-au gândit la mine… produsele sunt deja lângă duş aşteptând să fie udate iar caricatura de sus e acum poză de profil pe Facebook 😛

Sunteţi nişte scumpi… dragilor!

farmec

Top 5 cele mai bune reclame de la Super Bowl 2013

Anul trecut am făcut un top 10 cele mai bune reclame de la Super Bowl. Anul ăsta nu am avut de unde alege atâtea reclame, probabil este anul în care s-a urmărit cel mai mult reacţia companiilor din timpul celor 10 minute în care pe stadion a fost picat curentul (vedeţi la Manafu cum au profitat companiile de asta pentru a-şi face reclamă). În rest, 73.000 de spectatori şi 100 de milioane de telespectatori în America.

Audienţa Super Bowl din ultimii ani:

  • 2012 – 111,3 milioane de telespectatori
  • 2011 – 111 milioane de telespectatori
  • 2010 – 106,5 milioane de telespectatori
  • 2009 – 98,7 milioane de telespectatori
  • 2008 – 97,5 milioane de telespectatori

Evoluţia preţului pentru un spot de 30 de secunde în anii precedenţi (via. Hoinaru):

  • 2012 – 3,5 milioane de dolari
  • 2011 – 3,0 milioane de dolari
  • 2010 – 2,5 milioane de dolari – cu un maxim de 2,8 milioane
  • 2009 – 2,3 milioane de dolari – cu un maxim de 3 milioane
  • 2008 – 2,7 milioane de dolari
  • 2007 – 2,6 milioane de dolari
  • 2006 – 2,5 milioane de dolari

În 2013, postul CBS a cerut o medie de 3,8 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde (doar mie mi se pare exagerat de mult?).

Cele mai tari 5 reclame de la Super Bowl 2013:

5. Hyundai Santa Fe – „Team”

4. Kia Sorento – „Space Babies”

3. Doritos – „Goat 4 Sale” dar şi cealaltă reclamă de la Doritos e mişto (Fashionista Daddy)

2. Oreo – „Whisper Fight”

1. Mercedes-Benz – „Soul”

Toate reclamele le puteţi vedea pe canalul special de YouTube, AICI.

Cea mai gay reclamă (ţinând cont de publicul ţintă – bărbaţi peste 30 de ani) e cea de la Calvin Klein iar cea mai greţoasă de la Go Daddy 🙂

Pentru cea mai proastă reclamă de la Super Bowl 2013 se bat Old Spice – Irresistible şi Bud Light – Journey. Proaste rău!

Not O.K. for the U.K.

A devenit amuzantă campania Gândul.info “Why Don’t You Come Over?” cu ţintă directă spre The Guardian şi campania lor anti-UK „Don’t come to Britain” (da, campania anti-UK, asta face The Guardian şi cititorii lor pentru a convinge românii şi bulgarii că nu merită să meargă acolo).

Campania Gândul e simplă, practic au duplicat-o pe cea a englezilor şi au adus un plus de umor şi ironie fină la adresa Marii Britanie. Atât de la ţintă este încât a început şi presa de acolo să scrie despre ea. Plusul românilor este că au făcut o aplicaţie pe Facebook unde oricine poate să-şi facă propriul afiş (care arată chiar bine, trebuie să recunoaştem). Dacă vă bate gândul (.info) să vă faceţi şi voi un afiş, aplicaţia e AICI.

Bulgarii au reacţionat şi ei făcând ceva asemănător şi comparând ţara lor (frumoasă) cu Anglia (urâtă, scumpă şi ploioasă).

Mai jos o selecţie de afişe din cele trei campanii.

Anglia

campanie the guardian06

grey-britaingovernment-isnt-greatCameron-SeagullBritain: it's rubbishBritain-Dont-Bothercome hereuk-yukuk-sinkingsummertime-livingrubbish-dumprestrictions-applypaved-goldreal-britainovercast-ukmiami-UK

România

gandul12gandul11gandul09gandul08gandul07gandul05gandul04gandul03gandul02gandul01gandul15gandul14gandul13

Bulgaria

bulgaria06
bulgaria02bulgaria01bulgaria16bulgaria15bulgaria14bulgaria13bulgaria12bulgaria11bulgaria10bulgaria03bulgaria04bulgaria05bulgaria07bulgaria08bulgaria09 

Măcar la campanii să fim mai organizaţi… 😛